چگونه از رضایت بیمار جهت کنترل کیفیت ارایه خدمات درمانی در بیمارستانها استفاده کنیم؟


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چگونه از رضایت بیمار جهت کنترل کیفیت ارایه خدمات درمانی در بیمارستانها استفاده کنیم؟ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونه از رضایت بیمار جهت کنترل کیفیت ارایه خدمات درمانی در بیمارستانها استفاده کنیم؟  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چگونه از رضایت بیمار جهت کنترل کیفیت ارایه خدمات درمانی در بیمارستانها استفاده کنیم؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چگونه از رضایت بیمار جهت کنترل کیفیت ارایه خدمات درمانی در بیمارستانها استفاده کنیم؟ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : طب و تزکیه

تعداد صفحات :۱۲

با توجه به تئوریهای مدیریت کیفیت جامع که بر نقش رضایت مشتری بعنوان یک نشانه کیفیت مهم تاکید میکند به بررسی میزان رضایت بیماران از خدمات درمانی ارایه شده در بزرگترین بیمارستان شهر اصفهان پرداخته شد.روش اجرا: مطالعه یک پژوهش توصیفی – تحلیلی مقطعی بود. تعداد ۴۳۵ بیمار به روش نمونه گیری طبقه ای از جامعه بیماران بستری در بیمارستان انتخاب شدند. این جامعه شامل بیماران بخشهای مراقبت های ویژه و روانپزشکی نمی شد. جهت سنجش رضایت بیماران از پرسشنامه ذوالفقاری و همکاران استفاده شد و به روش مصاحبه اطلاعات جمع آوری گردید. چنانچه سن بیماران مورد مصاحبه کمتر از ۱۶ سال بود، سوالات پرسشنامه از والدین بیمار پرسیده می شد.نتایج: میانگین رضایت بیماران از بیمارستان ۳/۷۸ ± ۰/۰۲بود . حداقل رضایت بیماران ۱ (کاملا ناراضیم) و حداثر۵ (کاملا راضیم) بود. ۲۳ درصد بیماران نمره رضایت مساوی یا بالاتر از ۴ داشتند (از بیمارستان راضی بودند). بیشترین میزان نارضایتی مربوط به بخشهای وضعیت ملاقات، ترخیص و حسابداری، تسهیلات و امکانات بخش بود.بحث: با توجه به کاهش میزان رضایت بیماران از بیمارستان در مقایسه با پنج سال قبل نیاز به بازنگری در شیوه مدیریت بیمارستان احساس میشود. اولویت انجام تغییرات در بخشهای با بیشترین میزان نارضایتی می باشد.

کلید واژه: رضایت بیمار، بیمارستان، کیفیت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.