اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)

تعداد صفحات :۹

در بازار رقابت جهانی، کیفیت حرف اول را در تسخیر بازار فروش محصول می زند. به همین دلیل ارتقا کیفیت اولین و مهمترین عامل پیشی گرفتن از رقبا و کسب سهم عمده بازار می باشد. یکی از موفقترین ابزارهای ارتقا کیفیت، روش گسترش فعالیتهای کیفی یا (Quality Function QFD Deployment) است که با ملحوظ نمودن خواسته های و نیازهای مشتری در سنگ بنای توسعه کیفیت محصول، نهایتا طراحی و تولید محصول و یا خدمانی را ارایه می کند که عین خواسته مشتری و در بعضی موارد، فراتر از آن را نتیجه می دهد.در این مقاله اولویت بندی خواسته های مشتری در روش QFD بعنوان یکی از اجزای اساسی و تاثیرگذار در نتایج بدست آمده این روش مورد بررسی قرار گرفته و تکنیکی به این منظور پیشنهاد می شود که با استفاده از رتبه بندی گزینه ها می توان درجات اهمیت نیازهای خواسته شده مشتریان را تعیین کرد، سپس با استفاده از یک مثال کاربردی این تکنیک توضیح داده می شود و با روشهای معمول و متداول رتبه بندی مانند روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی یا (Analytical Hierarchy Process) AHP و یا روش تحلیل مقایسه ای ویژگیها یا (Comparative Attribute Analysis) CAA مورد مقایسه قرار می گیرد.

کلید واژه: گسترش فعالیتهای کیفی (QFD)، خانه کیفیت (House of Quality)، روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP (Analytical Hierarchy Process)، روش تحلیل مقایسه ای ویژگیها( CAA (Comparative attribute Analysis، مدل برنامه ریزی خطی (Linear Programming)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.