بررسی چگونگی ارایه خدمات بیمه درمانی از دیدگاه بیمه شوندگان، ارایه دهندگان خدمت، سازمان بیمه خدمات درمانی در شهر مشهد، سال ۱۳۷۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی چگونگی ارایه خدمات بیمه درمانی از دیدگاه بیمه شوندگان، ارایه دهندگان خدمت، سازمان بیمه خدمات درمانی در شهر مشهد، سال ۱۳۷۹ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی چگونگی ارایه خدمات بیمه درمانی از دیدگاه بیمه شوندگان، ارایه دهندگان خدمت، سازمان بیمه خدمات درمانی در شهر مشهد، سال ۱۳۷۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چگونگی ارایه خدمات بیمه درمانی از دیدگاه بیمه شوندگان، ارایه دهندگان خدمت، سازمان بیمه خدمات درمانی در شهر مشهد، سال ۱۳۷۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی چگونگی ارایه خدمات بیمه درمانی از دیدگاه بیمه شوندگان، ارایه دهندگان خدمت، سازمان بیمه خدمات درمانی در شهر مشهد، سال ۱۳۷۹ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : افق دانش

تعداد صفحات :۱۴

بیمه درمانی موجب، افزایش دسترسی عادلانه مردم به مراقبتهای بهداشتی می گردد. در واقع هدف نهایی از بهبود نظام و روش بیمه های بهداشتی – درمانی دستیابی بهتر به توسعه همه جانبه است. به این علت توجه به کیفیت و کمیت خدمات بیمه ای لازمه هر جامعه ای است. این پژوهش به منظور تعیین چگونگی ارایه خدمات بیمه درمانی از دیدگاه، بیمه شوندگان، ارایه دهندگان خدمت، سازمان بیمه خدمات درمانی در شهر مشهد در سال ۱۳۷۹ انجام شد.پژوهش حاضر یک طرح توصیفی است که تعداد ۴۸۷ نفر بیمه شونده، ۳۰۱ نفر ارایه دهنده خدمت و ۶ نفر از مدیران سازمان در آن شرکت داشتند. بیمه شوندگان و ارایه دهندگان خدمت به روش طبقه ای، خوشه ای و احتمالی انتخاب شدند. جهت جمع آوری اطلاعات از فرم انتخاب نمونه و پرسشنامه برای بیمه شوندگان و فرم پرسشنامه برای ارایه دهندگان خدمت و فرم مصاحبه و پرسشنامه برای مدیران سازمان استفاده شد.نتایج به دست آمده نشان داد که ۸۴.۲ درصد از بیمه شوندگان، کیفیت ارایه خدمات را متوسط می دانستند و ۸۸.۱ درصد از ارایه دهندگان، آن را خوب بیان کردند و ۶۶.۶ درصد از مدیران آن را متوسط اعلام نمودند. همچنین در سنجش کمیت ارایه خدمات ۵۴.۶ درصد بیمه شوندگان آن را متوسط دانسته همچنین ۶۳.۷ درصد ارایه دهندگان و ۸۳.۳ درصد مدیران هم آن را متوسط می دانستند.با توجه به اینکه اکثر بیمه شوندگان، ارایه دهندگان و مدیران، کیفیت و کمیت خدمات بیمه ای را در حد متوسط ارزیابی کرده اند و تفاوت قابل توجهی که بین نظرات مدیران و ارایه دهندگان در زمینه کیفیت وجود دارد به نظر می رسد با توجه به نقش مهم ارایه دهندگان خدمت در کسب نگرش خوب بیمه شوندگان و ارایه خدمات در حد مطلوب، باید برای نزدیک ساختن دیدگاهها، تلاش بیشتری صورت گیرد تا منجر به نگرش خوب (کیفیت و کمیت خدمات) در هر سه گروه شود.

کلید واژه: بیمه، نگرش بیمه شونده، ارایه دهنده خدمت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.