نظرات دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی بابل نسبت به توانمندی های حرفه ای خود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نظرات دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی بابل نسبت به توانمندی های حرفه ای خود دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نظرات دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی بابل نسبت به توانمندی های حرفه ای خود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظرات دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی بابل نسبت به توانمندی های حرفه ای خود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نظرات دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی بابل نسبت به توانمندی های حرفه ای خود :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۹

مقدمه: برای نیل به اهداف آموزش بالینی کارآمد، لازم است وضعیت موجود آموزش بصورت مستمر ارزیابی و نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شود. هدف از این پژوهش، تعیین نظرات و رضایت دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی بابل نسبت به توانمندی های حرفه ای شان می باشد.روش ها: در یک مطالعه توصیفی – مقطعی، بین کلیه دانش آموختگان رشته دندانپزشکی ورودی های ۷۶ و ۷۷، (۴۵ نفر) پرسشنامه ای پایا و روا، شامل ۹۷ سوال منطبق بر اهداف برنامه ی آموزشی بالینی دندانپزشکی توزیع و نظرات آنان در مورد توانمندیشان جمع آوری شد. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS با محاسبه میانگین و انحراف معیار و آزمون های t-test و ضریب همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج: میانگین امتیازکل توانمندی حرفه ای ۲۰.۱۱ ± ۱۳۲.۰۲ از ۱۸۰ امتیاز بود. درس پریو و درس پروتز ثابت، به ترتیب، حداقل و حداکثر درصد امتیاز را در گروه ها دریافت نمود. میانگین امتیاز توانمندی حرفه ای در آقایان بیشتر ازخانم ها بود. میانگین امتیاز توانمندی با سال ورود به دانشگاه و سهمیه قبولی و وضعیت تاهل ارتباطی نداشت. نتیجه گیری: نظر دانش آموختگان مورد مطالعه در مورد توانمندی های حرفه ای خود تا حد زیادی نشان دهنده عدم رضایت آنها از توانمندی های عملی کسب شده، و در نتیجه وجود نقاط ضعفی در روش آموزش بالینی بود.

کلید واژه: توانمندی های حرفه ای، دندانپزشکی، دانش آموختگان، آموزش بالینی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.