بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد مدیران دانشکده علوم پزشکی شاهرود در مورد عملکرد سالیانه کارکنان، ۱۳۸۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد مدیران دانشکده علوم پزشکی شاهرود در مورد عملکرد سالیانه کارکنان، ۱۳۸۲ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد مدیران دانشکده علوم پزشکی شاهرود در مورد عملکرد سالیانه کارکنان، ۱۳۸۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد مدیران دانشکده علوم پزشکی شاهرود در مورد عملکرد سالیانه کارکنان، ۱۳۸۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد مدیران دانشکده علوم پزشکی شاهرود در مورد عملکرد سالیانه کارکنان، ۱۳۸۲ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

تعداد صفحات :۹

مقدمه: ارزشیابی از جمله ابزارهای مدیریت منابع انسانی است که با اعمال صحیح آن اهداف سازمان و منافع واقعی سازمان و جامعه تامین می‌شود. این مطالعه به منظور تعیین آگاهی، نگرش و عملکرد مدیران دانشکده علوم پزشکی در مورد طرح ارزشیابی کارکنان در سال ۸۲ انجام گردید. مواد و روشها: پژوهش از نوع توصیفی، مقطعی (Cross-Sectional) بود. تمامی مدیران به تعداد ۶۶ نفر به روش سرشماری مورد مطالعه قرار گرفتند. داده ها با استفاده از پرسشنامه ای که در سه سطح مدیران عملیاتی، مدیران میانی و مدیران عالی تنظیم شده بود و در آن اطلاعاتی همچون سنوات خدمت، سن، جنس، تحصیلات و غیره درج شده بود جمع آوری گردید. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمونهای آماری کای دو، بونفرونی و One way مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته‌های پژوهش: نتایج حاکی از آن بود که از مجموع ۶۶ نفر مدیران دانشکده تنها ۲۱/۲۱ درصد دوره بازآموزی در مورد ارزشیابی یا آموزش ضمن خدمت را گذرانده بودند. در این مطالعه ۷۰% مدیران مرد و ۶۲% مدیران زن نمره بالای آگاهی، نگرش و عملکرد را کسب نمودند. همچنین بین نگرش مدیران، رشته‌های تحصیلی، بین آگاهی و عملکرد ارتباط مستقیم وجود داشت. نتیجه‌گیری نهایی: با توجه به نتایج فوق و اهمیت آگاهی و نگرش در عملکرد بهتر مدیران در زمینه ارزشیابی، انجام ارزشیابی صحیح و موثر؛ بدون آگاهی کافی و نگرش مثبت ارزشیابی کنندگان و ارزشیابی شوندگان میسر نخواهد بود.

کلید واژه: آگاهی، نگرش، عملکرد، مدیران، ارزشیابی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.