مقاله بررسی تاثیر برنامه درسی ویژه ارتقا خواندن، بر سطح خواندن دانش آموزان نارسا خوان پایه سوم ابتدایی شهر یاسوج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر برنامه درسی ویژه ارتقا خواندن، بر سطح خواندن دانش آموزان نارسا خوان پایه سوم ابتدایی شهر یاسوج دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر برنامه درسی ویژه ارتقا خواندن، بر سطح خواندن دانش آموزان نارسا خوان پایه سوم ابتدایی شهر یاسوج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر برنامه درسی ویژه ارتقا خواندن، بر سطح خواندن دانش آموزان نارسا خوان پایه سوم ابتدایی شهر یاسوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر برنامه درسی ویژه ارتقا خواندن، بر سطح خواندن دانش آموزان نارسا خوان پایه سوم ابتدایی شهر یاسوج :

مقاله بررسی تاثیر برنامه درسی ویژه ارتقا خواندن، بر سطح خواندن دانش آموزان نارسا خوان پایه سوم ابتدایی شهر یاسوج که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در رهیافتی نو در مدیریت آموزشی از صفحه ۹۳ تا ۱۱۸ منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر برنامه درسی ویژه ارتقا خواندن، بر سطح خواندن دانش آموزان نارسا خوان پایه سوم ابتدایی شهر یاسوج
این مقاله دارای ۲۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله برنامه درسی
مقاله نارسا خوانی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر برنامه درسی ویژه ارتقا در سطح خواندن دانش آموزان نارساخوان پایه سوم ابتدایی بوده است. طرح پژوهش نیمه تجربی از نوع پیش آزمون ـ پس آزمون با گروه کنترل بوده است. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان نارساخوان پایه سوم ابتدایی شهر یاسوج تشکیل داده اند. این پژوهش روی ۳۰ نفر از دانش آموزان نارساخوان پایه سوم ابتدایی انجام گرفته است و آزمودنیها بطور تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفته اند، تعداد آزمودنیها در هر گروه برابر ۱۵ نفر است. برای تشخیص نارساخوانی آزمودنیها، از آزمون هوشی ریون، آزمون بندرگشتالت، چک لیست نارساخوانی و همچنین از آزمون تشخیصی سطح اصفهان بعنوان ابزاری جهت مقایسه نمرات خواندن دو گروه در پیش آزمون و پس آزمون استفاده گردیده است. بطور کلی نتایج پژوهش حاضر نشان داده که برنامه درسی ارتقا سطح خواندن توانسته با آموزش مهارتهای مربوط به خواندن در کلیه این مهارتها موثر بوده و باعث کاهش معنی دار نمرات خطای دانش آموزان نارساخوان در کلیه مهارتهای خواندن مورد بررسی و افزایش مهارت خواندن آنها گردد. نتیجه کلی این که آموزش خرده مهارت های خواندن به روش تعاملی باعث تسهیل یادگیری خواندن می شود. زیرا خرده مهارت هایی که رشد نکرده اند مانع رشد مهارت های دیگر می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.