تاثیر تمرین ذهنی بر سطح عملکرد بازیکنان دختر تنیس روی میز مقطع متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تمرین ذهنی بر سطح عملکرد بازیکنان دختر تنیس روی میز مقطع متوسطه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تمرین ذهنی بر سطح عملکرد بازیکنان دختر تنیس روی میز مقطع متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تمرین ذهنی بر سطح عملکرد بازیکنان دختر تنیس روی میز مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تمرین ذهنی بر سطح عملکرد بازیکنان دختر تنیس روی میز مقطع متوسطه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : المپیک

تعداد صفحات :۱۸

امروزه بسیاری از مشکلاتی که برای ورزشکاران پیش می آید در محدوده موانع فکری و ذهنی است، در واقع اغلب دلایلی که یک ورزشکار را از رسیدن به موفقیت باز می دارد و یا ورزشکار دیگر را به قله موفقیت می رساند، وجود خارجی ندارد بلکه باید آن را دردنیای درونی و ذهنی آنها جستجو کرد.
و بر همین منوال می توان سطح عملکردی و تکنیکی و همچنین بسیاری از موفقیت ها را از طریق تصورات ذهنی ورزشکار به او القا کرد و در ذهن هیچ محدودیتی وجود ندارد، کما اینکه ثابت شده ترکیبی از تمرین بدنی و تمرین ذهنی موثرتر است (STebbins 1968) ما کارمان را بر اساس جمله معروف «دکتر ماکسول مالتز» شروع کردیم که می گوید: «ذهن انسان بین تجربه خیالی و واقعی تمایزی قایل نمی شود» و جهت بررسی آن از بین بازیکنان دختر تنیس روی میز مقطع متوسطه ۲ گروه کنترل ۶) نفر( و آزمایشی ۶) نفر( را به طور تصادفی جدا نموده و در شرایطی که نسبتا یکسان برای هر دو گروه فراهم شد، ۴ تکنیک از تکنیکهای تنیس روی میز (فورهند اسمش، فورهند درایولوپ، یک هند درایولوپ، بک هند اسمش) در ۲ نوبت ۱۰ تایی مورد آزمون قرار گرفت (Pre-t). در ادامه به مدت ۱۲ جلسه متغیر مستقل (تصویرسازی ذهنی) بر گروه آزمایشی اعمال شد. آزمودنی ها در ابتدا فیلمی از تکنیک مورد آزمون را مشاهده می کردند و پس از ایجاد شرایط آرام سازی در همان وضعیت تکنیک مورد نظر را تصویرسازی می کردند و بعد از آن هر دو گروه با هم به تمرینات بدنی و تکنیکی می پرداختند، که بعد از پایان یافتن ۱۲ جلسه تصویرسازی هر دو گروه مجددا مورد آزمون قرار گرفتند و در شرایط مشابه با پیش آزمون، ۴ تکنیک مورد نظر در ۲ نوبت تست شد. مقایسه نمرات پیش آزمون و پس آزمون دو گروه کنترل و تجربی ارتباط معناداری را مبنی بر تاثیر متغیر مستقل (تصویرسازی ذهنی) بر متغیر وابسته (سطح عملکرد آزمودنی ها) نشان داده است.
لذا لازمست تا ضمن معرفی تکنیکهای تمرین ذهنی به مربیان و ورزشکاران، با گنجاندن این تمرینات در برنامه تمرینی آنان به پیشرفت بهتر و موفقیت بیشتر آنان کمک نمود.

کلید واژه:

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.