معرفی یک روش خودآموزی گروهی مبتنی بر حل مساله و ارزشیابی آن در دانشجویان دوره عالی بهداشت عمومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معرفی یک روش خودآموزی گروهی مبتنی بر حل مساله و ارزشیابی آن در دانشجویان دوره عالی بهداشت عمومی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معرفی یک روش خودآموزی گروهی مبتنی بر حل مساله و ارزشیابی آن در دانشجویان دوره عالی بهداشت عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معرفی یک روش خودآموزی گروهی مبتنی بر حل مساله و ارزشیابی آن در دانشجویان دوره عالی بهداشت عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معرفی یک روش خودآموزی گروهی مبتنی بر حل مساله و ارزشیابی آن در دانشجویان دوره عالی بهداشت عمومی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۹

مقدمه: با عنایت به ضرورت درگیری فعال دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی با مطالب درسی، به منظور تعمیق هر چه بیشتر یادگیری آنان، روش آموزش با رویکرد مبتنی بر مساله در درس اپیدمیولوژی دوره عالی بهداشت MPH طراحی و نتایج آن مورد ارزشیابی واقع شد.
روشها: در این آزمایش یک گروهی، با توجیه دانشجویان نسبت به اهداف دوره، برای تحقق هدفهای درس ۱۴، مساله ای طراحی گردید که دانشجویان در قالب گروه های کوچک سه نفری برای حل مساله تقسیم و به همکاری فعال پرداختند و نتایج کار آنها در کلاس عرضه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در پایان روش آموزشی بکار گرفته شده، نظریات دانشجویان در هفت حیطه از طریق ۱۹ سوال بسته پاسخ با مقیاس پنج درجه لیکرت و دو سوال باز پاسخ مورد ارزشیابی قرار گرفت.
یافته ها: مشاهدات طول دوره حاکی از استقبال شرکت کنندگان از روش جدید یاددهی – یادگیری و انجام به موقع تکالیف بود و یافته های نظر سنجی نشان داد که در ۷ حیطه مورد سنجش، معدل نمرات از ۳.۹۷ تا ۴.۳ از ۵ متغیر بود. میانگین و انحراف معیار نمره رضایت مندی از روش آموزش ۱۸±۱.۲ از ۲۰ بود.
بحث: مشابه تحقیقات انجام شده به وسیله سایرین، این روش یاددهی – یادگیری با محوریت دانشجو، با استقبال فراگیران مواجه شد. مشاهدات مدرس در طول نیمسال و یافته های ارزشیابی انجام گرفته حاکی از موفقیت آمیز بودن روش بود. لذا توصیه می شود روش فوق الذکر در آموزش دروس مشابه در دوره های تحصیلات تکمیلی مورد استفاده قرار گیرد.

کلید واژه: آموزش مبتنی بر حل مساله، دوره عالی بهداشت عمومی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.