مقاله تاثیر ساخت و ارایه نقشه مفهومی و سبک یادگیری بر یادداری، درک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر ساخت و ارایه نقشه مفهومی و سبک یادگیری بر یادداری، درک دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر ساخت و ارایه نقشه مفهومی و سبک یادگیری بر یادداری، درک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر ساخت و ارایه نقشه مفهومی و سبک یادگیری بر یادداری، درک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر ساخت و ارایه نقشه مفهومی و سبک یادگیری بر یادداری، درک :

مقاله تاثیر ساخت و ارایه نقشه مفهومی و سبک یادگیری بر یادداری، درک که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در ۱۳۸۸ در مطالعات تربیتی و روان شناسی از صفحه ۱۴۱ تا ۱۶۲ منتشر شده است.
نام: تاثیر ساخت و ارایه نقشه مفهومی و سبک یادگیری بر یادداری، درک
این مقاله دارای ۲۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نقشه مفهومی
مقاله سبک یادگیری
مقاله پیشرفت تحصیلی
مقاله حل مساله

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقاله حاضر به مقایسه اثربخشی دو شیوه ساخت نقشه های مفهومی توسط فراگیران و ارایه نقشه های از قبل آماده شده بر یادداری، درک و حل مساله برای در نظرگرفتن سبک یادگیری آزمودنی ها پرداخته است. اثرات کاربندی ها از طریق دو آزمون پیشرفت تحصیلی که دارای شاخص های قابل قبول روایی و پایایی بودند، مورد اندازه گیری قرار گرفتند. برای اندازه گیری سبک یادگیری وابسته به زمینه و نابسته به زمینه، آزمودنی ها از آزمون گروهی اشکال نهفته استفاده شد. پژوهش بر اساس طرح نیمه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون طراحی شده است. شش کلاس به روش نمونه گیری هدفمند به عنوان ۴ گروه آزمایشی و ۲ گروه کنترل انتخاب شدند. در دو گروه آزمایشی، نقشه های از قبل آماده شده به آزمودنی ها ارایه شد و اعضای دو گروه آزمایشی دیگر به تهیه نقشه های مفهومی پرداختند. در گروه های کنترل نیز آزمودنی ها به شیوه مرسوم به یادگیری متن های درسی مشابه پرداختند. یافته های پژوهش نشان می دهند که ارایه نقشه مفهومی در شرایطی که سبک یادگیری آزمودنی ها وابسته به زمینه باشد نسبت به ساخت تاثیر بیشتری دارد و ساخت نقشه مفهومی در شرایطی که آزمودنی ها دارای سبک نابسته به زمینه باشند بر ارایه نقشه مفهومی برتری دارد. بدون در نظر گرفتن سبک یادگیری هیچ کدام از این دو روش برتری چشم گیری نسبت به هم نداشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.