بررسی تاثیر بازیهای پرورشی در میزان رشد خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی ۷۷


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازیهای پرورشی در میزان رشد خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی ۷۷ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازیهای پرورشی در میزان رشد خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی ۷۷  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازیهای پرورشی در میزان رشد خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی ۷۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازیهای پرورشی در میزان رشد خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی ۷۷ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : المپیک

تعداد صفحات :۱۶

در این پژوهش، محقق با استفاده و بکارگیری از آزمون تفکر خلاق در عمل و حرکت (TCAM) تورنس در این زمینه مقایسه مولفه های خلاقیت (سیالی، ابتکار، تخیل) را در بین دانش آموزان گروه تجربی و کنترل مورد مطالعه قرار داده است. برای تعیین گروههای مورد تحقیق از روش نمونه برداری تصادفی ساده استفاده شده است، با توجه به اینکه تعداد دانش آموزان مورد تحقیق مشتمل بر ۳۶۰ نفر می باشند ۱۸۰ نفر آنان در گروه تجربی (۹۰ نفر دانش آموزان پسر و ۹۰ نفر دانش آموزان دختر) و ۱۸۰ نفر مابقی در گروه کنترل (۹۰ نفر دانش آموزان پسر و ۹۰ نفر دانش آموزان دختر) به شیوه نمونه گیری تصادفی ساده در نظر گرفته شده اند.
کلیه آزمودنی های تحقیق در هر دو گروه تجربی و کنترل، پس از اتمام مدت آموزش به طور انفرادی در نمازخانه مدارس مربوطه زیر نظر آزمونگراها (testers) تحت آزمون خلاقیت تورنس قرار گرفتند، پس از اخذ اطلاعات از آزمودنی ها با استفاده از برنامه کامپیوتری SAS, SPSS از طریق تحلیل واریانس چند عاملی و مقایسه میانگین ها به روش آزمون چند دامنه ای دانکن، فرضیات تحقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
نتایج این تحقیق بر اساس هدفهای ویژه در نظر گرفته شده به شرح ذیل می باشد:
۱- از نظر مولفه سیالی (روانی) تفاوت معنی داری بین دانش آموزان گروه تجربی پسران و دختران با دانش آموزان گروه کنترل پسران و دختران وجود دارد.
۲- از نظر مولفه ابتکار (اصالت) تفاوت معنی داری بین دانش آموزان گروه تجربی پسران و دختران با دانش آموزان گروه کنترل پسران و دختران وجود دارد.
۳- از نظر مولفه تخیل تفاوت معنی داری بین دانش آموزان گروه تجربی پسران و دختران با دانش آموزان گروه کنترل پسران و دختران وجود دارد.
۴- مشخص گردید که در مولفه سیالی (روانی) بین گروه تجربی تحقیق با معیار استاندارد تورنس تفاوت معنی داری وجود ندارد ولی در مولفه های ابتکار (اصالت) و تخیل گروه تجربی تحقیق با معیار استاندارد تورنس تفاوت معنی داری وجود دارد.

کلید واژه:

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.