مقاله رابطه بین تیپ های شخصیتی (A و B) و راهبردهای یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین تیپ های شخصیتی (A و B) و راهبردهای یادگیری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین تیپ های شخصیتی (A و B) و راهبردهای یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین تیپ های شخصیتی (A و B) و راهبردهای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین تیپ های شخصیتی (A و B) و راهبردهای یادگیری :

مقاله رابطه بین تیپ های شخصیتی (A و B) و راهبردهای یادگیری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۶ در نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی) از صفحه ۱۳۵ تا ۱۴۷ منتشر شده است.
نام: رابطه بین تیپ های شخصیتی (A و B) و راهبردهای یادگیری
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تیپ شخصیت (A و B)
مقاله راهبردهای یادگیری (مرور ذهنی
مقاله بسط دهی
مقاله سازماندهی
مقاله نظارت بر درک مطلب
مقاله عاطفی)

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف این پژوهش بررسی رابطه محتمل تیپ های شخصیتی A) و(B و راهبردهای یادگیری در بین گروهی از دانش آموزان دختر هنرستانی بود. در این راستا، ۳۴۱ آزمودنی با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. این دانش آموزان به سوالات مقیاس دسته بندی بورتنز و پرسش نامه راهبردهای یادگیری وینشتاین و مایر پاسخ دادند. تحلیل داده ها با استفاده از روش همبستگی نشان داد که نوع شخصیت A) و(B و راهبردهای یادگیری فاقد ارتباط معنی دار هستند. (P<0.05).
تحلیل رگرسیون نیز نشان داد که جز راهبردهای عاطفی و بسط دهی بقیه راهبردها با تیپ شخصیت، رابطه معنی دار ندارند و نمی توانند یکدیگر را پیش بینی کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.