مقاله اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD با استفاده از کنترل فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD با استفاده از کنترل فازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD با استفاده از کنترل فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD با استفاده از کنترل فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD با استفاده از کنترل فازی :

مقاله اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD با استفاده از کنترل فازی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۶ در تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی) از صفحه ۳۵ تا ۵۰ منتشر شده است.
نام: اولویت بندی خواسته های مشتریان در روش QFD با استفاده از کنترل فازی
این مقاله دارای ۱۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خانه کیفیت (House of Quality)
مقاله ماتریس اهمیت رضایت
مقاله (Analytical Hierarchy Process) AHP
مقاله کنترل فازی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
(QUALITY FUNCTION DEPLOYMENT) QFD یکی از ابزارهای کارآمد در مدیریت کیفیت است که جهت بهبود کیفیت محصول و خدمت در صنایع مختلف کاربرد وسیعی دارد و به عنوان یکی از روش های مهندسی کیفیت سعی در لحاظ نمودن نیازهای مشتریان در محصول به منظور افزایش رضایت آنها دارد. اهمیت نیازها و خواسته های مشتریان به صورت مقادیر مبهم می باشد، از طرفی در رتبه بندی نیازها تنها به بعد اهمیت توجه می شود. در این مقاله علاوه بر کمی کردن ترم های زبانی به وسیله منطق فازی و شناسایی فاکتورهای کلیدی به کمک ماتریس اهمیت رضایت، با استفاده از کنترل فازی با در نظر گرفتن اثر توام اهمیت و رضایت نیازها، روشی جهت اولویت بندی خواسته های مشتریان در ماتریس خانه کیفیت به همراه یک مطالعه موردی برای محصول یک کارخانه لاستیک سازی معرفی می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.