تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانشور رفتار

تعداد صفحات :۱۰

مشتری وجلب رضایتمندی اوازموضوعات کلیدی است که دردنیای رقابتی حاضر می تواند موجبات ترقی یک مجموعه را فراهم آورد. دراین راستا توجه به این که چه مواردی می تواند درافزایش رضایتمندی مشتریان به صورت دقیق تر و کامل ترموثرباشد، ضروری و حائز اهمیت است. مقاله حاضر با درنظر گرفتن پارامترهای موثربررضایتمندی مشتریان و میزان اهمیت هریک ازآن ها، روشی را ارائه می دهد که بتوان پارامترهای بحرانی را استخراج کرد. روش پیشنهاد شده دریک مجموعه مالی واعتباری اجرا گردیده و مورد بررسی واقع شده است.

کلید واژه: رضایت مشتری، پارامترهای بحرانی، اندازه گیری، موسسه مالی و اعتباری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.