نظریه های یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشته های علوم انسانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نظریه های یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشته های علوم انسانی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نظریه های یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشته های علوم انسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظریه های یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشته های علوم انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نظریه های یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشته های علوم انسانی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی
تعداد صفحات :۲۷
مقاله حاضر با هدف بررسی میزان شناخت اعضای هیئت علمی رشته های علوم انسانی دانشگاههای شهر تهران از چهار دسته نظریههای یادگیری و چگونگی به کارگیری آنها در فرایند تدریس تهیه شده است.
روش پژوهش توصیفی و نمونه آماری نیز شامل ۷۵ نفر از اعضای هیئت علمی رشته های مذکور از پنج دانشگاه تهران بود که بر اساس درصد سهم اعضای هیئت علمی دانشگاهها و جنسیت با روشهای نمونهگیری خوشهای، طبقهای متناسب با حجم و تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزارجمعآوری دادهها شامل آزمون سنجش نظریه های یادگیری و چک لیست مشاهده عملکرد تدریس اعضای هیئت علمی بود. دادهها در دو سطح توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل آماری شدند. عمده ترین یافتههای پژوهش این است که میزان شناخت اعضای هیئت علمی رشته های علوم انسانی از نظریههای یادگیری در سطح بالاتر از متوسط بود. بیشترین میانگین نمرهها مربوط به حوزه نظریه رفتارگرایی و کمترین آنها مربوط به حوزه نظریه فراشناخت بود.
کلید واژه: نظریههای یادگیری، فرایند تدریس، شناخت، عضو هیئت علمی، رشتههای علوم انسانی و کاربرد نظریههای یادگیری
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.