مقاله عوامل موثر بر موفقیت تعاونی ها: مطالعه موردی تعاونی های تولیدی محصولات خارج از فصل در استان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر موفقیت تعاونی ها: مطالعه موردی تعاونی های تولیدی محصولات خارج از فصل در استان کرمانشاه دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر موفقیت تعاونی ها: مطالعه موردی تعاونی های تولیدی محصولات خارج از فصل در استان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر موفقیت تعاونی ها: مطالعه موردی تعاونی های تولیدی محصولات خارج از فصل در استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر موفقیت تعاونی ها: مطالعه موردی تعاونی های تولیدی محصولات خارج از فصل در استان کرمانشاه :

مقاله عوامل موثر بر موفقیت تعاونی ها: مطالعه موردی تعاونی های تولیدی محصولات خارج از فصل در استان کرمانشاه که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در روستا و توسعه از صفحه ۳۱ تا ۶۰ منتشر شده است.
نام: عوامل موثر بر موفقیت تعاونی ها: مطالعه موردی تعاونی های تولیدی محصولات خارج از فصل در استان کرمانشاه
این مقاله دارای ۳۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تعاونی های تولیدی
مقاله موفقیت تعاونی ها
مقاله نیازسنجی
مقاله مطالعه موردی
مقاله کرمانشاه (استان)

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر، با هدف یافتن شکاف میان وضعیت موجود و وضعیت مطلوب، بر مبنای عوامل موثر بر موفقیت، به صورت توصیفی و پیمایشی، مقطعی، روی ۲۲۰ نفر از اعضای تعاونی ها انجام گرفت. اطلاعات بر اساس پرسشنامه ای روا و پایا جمع آوری شد. یافته های آزمون ویلکاکسون گویای تفاوت معنی دار میانگین بین دو وضعیت است. بنابراین، بر اساس نیاز، فراهم سازی زمینه ارتقای عواملی چند پیشنهاد می شود که به ترتیب، عبارت اند از: عوامل فرهنگی، اجتماعی: باور به فلسفه تعاون، ارتباط و استفاده از تجربیات تعاونی های دیگر، ارتقای دانش کاری، و ایجاد روحیه همکاری، عوامل شخصیتی: توانایی ابتکار، خطر پذیری، روحیه کارآفرینی، علاقه و انگیزه کار تولیدی، و انعطاف پذیری، عوامل آموزشی: مهارت های ارتباطی کارآفرینی، عوامل فنی، نحوه همکاری، آشنایی با اصول تعاونی، کارورزی، اطلاع رسانی فناوری ها، و اطلاع رسانی مهندسان، عوامل مدیریتی: مدیریت تولید و بازاریابی، توسعه منابع انسانی، پاسخ گویی مدیر، مدیریت تهدیدها، فرصت ها، توجه به نظرات جامعه، مهارت، تجربه و تحصیلات مدیرعامل، سازمان دهی، و اقتدار، و عوامل اقتصادی: سرمایه گذاری بلندمدت، بازاریابی مناسب، تسهیل بهره مندی اعتبارات، و مشارکت اقتصادی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.