بررسی میزان رضایت بیماران مراجعه کننده به بخش اندودنتیکس دانشکده دندانپزشکی گیلان- سال ۱۳۸۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایت بیماران مراجعه کننده به بخش اندودنتیکس دانشکده دندانپزشکی گیلان- سال ۱۳۸۳ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایت بیماران مراجعه کننده به بخش اندودنتیکس دانشکده دندانپزشکی گیلان- سال ۱۳۸۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت بیماران مراجعه کننده به بخش اندودنتیکس دانشکده دندانپزشکی گیلان- سال ۱۳۸۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایت بیماران مراجعه کننده به بخش اندودنتیکس دانشکده دندانپزشکی گیلان- سال ۱۳۸۳ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دندانپزشکی (جامعه اسلامی دندانپزشکان ایران)

تعداد صفحات :۱۰

زمینه و هدف: یکی از مهمترین شاخصهای کیفیت ارایه خدمات در بخشهای مختلف بهداشتی و درمانی میزان رضایت بیماران مراجعان از خدمات ارایه شده در آن بخشها می باشد. هدف از این مطالعه بررسی میزان رضایت بیماران مراجعه کننده به بخش اندودنتیکس دانشکده دندانپزشکی گیلان نسبت به درمان ریشه دندان می باشد.
این مطالعه یک مطالعه توصیفی و مقطعی بود و زمان انجام آن سال تحصیلی ۸۲- ۱۳۸۳، در دانشکده دندانپزشکی گیلان به انجام رسیده است. در این بررسی ۷۸ نفر تحت مطالعه قرار گرفتند که شامل ۳۵ نفر مرد و ۴۳ نفر زن بودند. گردآوری اطلاعات از میزان رضایت بیماران از طریق پرسشنامه در ارتباط با شرایط قرارگیری آنان از ورود تا خروج از دانشکده سوال گردیده است و توسط روش half- split (دو نیمه کردن) و با فاصله اطمینان ۱۰% حجم نمونه ۶۷ نفر تعیین گردید. سپس ارتباط بین متغیرهای مختلف توسط نرم افزار: SPSS روایت ۱۱.۵ و آزمون X2 مورد سنجش قرار گرفت.
یافته ها: بیشترین میزان رضایت مرتبط با موارد زیر بوده است:
– طرز برخورد دانشجویان با بیمار، – طرز برخورد کارمندان دانشکده با مراجعان و رضایت نسبی کمتر نسبت به موارد زیر ملاحظه شده است:
– مدت زمان انتظار جهت گرفتن نوبت برای درمان، – مدت زمان انتظار از تشکیل پرونده تا شروع درمان، – هزینه دریافت شده درمان، – امکانات رفاهی (پارکینگ، سرویس بهداشتی، اتاق انتظار و …)
نتیجه گیری: مقایسه این مطالعه با مطالعات انجام شده قبل حاکی از رضایت کلی مراجعان بخش اندودنتیکس دارد، هرچند که لازم است در موارد نارضایتی ذکر شده در قسمتهای مختلف بازبینی انجام شده و رفع نواقص هر چه سریعتر صورت گیرد.

کلید واژه: درمان ریشه، رضایت، بیمار، دندانپزشکی گیلان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.