بررسی ساختار هزینه و مزیت نسبی در تولید قطعات و مجموعه‌های منفصله خودرو (با تکیه بر شرکت ایران‌خودرو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ساختار هزینه و مزیت نسبی در تولید قطعات و مجموعه‌های منفصله خودرو (با تکیه بر شرکت ایران‌خودرو) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ساختار هزینه و مزیت نسبی در تولید قطعات و مجموعه‌های منفصله خودرو (با تکیه بر شرکت ایران‌خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ساختار هزینه و مزیت نسبی در تولید قطعات و مجموعه‌های منفصله خودرو (با تکیه بر شرکت ایران‌خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ساختار هزینه و مزیت نسبی در تولید قطعات و مجموعه‌های منفصله خودرو (با تکیه بر شرکت ایران‌خودرو) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بازرگانی

تعداد صفحات :۲۸

شناخت جایگاه صنعت قطعه‌سازی بواسطه نقش روزافزون آن در زنجیره ارزش خودرو و بررسی مزیت‌های نسبی در آن جهت قرارگرفتن و ایفای نقش سودمند در فرآیند بین‌المللی تخصصی شدن تولید، ضرورت اساسی و نیاز امروزه صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور است.بر این اساس تحقیق حاضر قصد دارد تا پس از بررسی ساختار هزینه سازندگان طرف قرارداد شرکت ساپکو(تأمین‌کننده ایران خودرو)، وجود یا عدم وجود مزیت نسبی در تولید قطعات و مجموعه های منفصله خودروی پژو ۴۰۵ را به عنوان بخشی از صنعت قطعه‌سازی تحت آزمون قرار داده و به سئوالات موجود در این زمینه پاسخ مناسب دهد. در بررسی ساختار هزینه مشخص گردید که سهم هزینه قطعات نیمه ساخته طی دوره۸۱-۱۳۷۶ به میزان قابل توجهی افزایش یافته که این امر سیر نزولی سهم ارزش افزوده درصنعت قطعه‌سازی کشور را به دنبال داشته است. تحقیقات نشان داد که روند حرکتی قطعه‌سازان به سمت مدول سازی و زیر مجموعه‌سازی عامل اصلی نوسانات مذکور بوده است.در بررسی مزیت‌های نسبی قطعات نیز معلوم شد که کشور در سال۱۳۸۰ در تولید سیستم های انتقال قدرت، فرمان و زیرمجموعه فنرلول ها مربوط به سیستم تعلیق خودرو از مزیت نسبی برخوردار بوده، ودر سیستم ترمز دارای مزیت نسبی بالقوه می باشد و می‌تواند در صورت تداوم، تفکر و تمرکز اقتصادی خود را در صنعت قطعه‌سازی، روی تولیدات مربوط به گروه های فوق قرار دهد.

کلید واژه: مزیت نسبی، هزینه منابع داخلی، هزینه فرصت، قیمت سایه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.