مقایسه تاثیر دو روش آموزش سنتی و همیاری بر میزان یادگیری دانشجویان (دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سال ۸۳-۱۳۸۲)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر دو روش آموزش سنتی و همیاری بر میزان یادگیری دانشجویان (دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سال ۸۳-۱۳۸۲) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر دو روش آموزش سنتی و همیاری بر میزان یادگیری دانشجویان (دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سال ۸۳-۱۳۸۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر دو روش آموزش سنتی و همیاری بر میزان یادگیری دانشجویان (دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سال ۸۳-۱۳۸۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر دو روش آموزش سنتی و همیاری بر میزان یادگیری دانشجویان (دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سال ۸۳-۱۳۸۲) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشکده پزشکی

تعداد صفحات :۱۰

مقدمه: یکی از جدیدترین رویکردهای آموزشی، روش آموزش یادگیری از طریق همیاری است که از نظر الگوی تدریس در خانواده الگوهای تعامل اجتماعی طبقه بندی می شود با توجه به معایب روش تدریس سنتی و سخنرانی از جمله فراموشی سریع مطالب، خستگی و بی انگیزگی دانشجویان و افزایش غیبت از کلاس، به نظر می رسد روش همیاری می تواند جایگزین مناسبی برای روش سنتی و سخنرانی در دو روش تئوری باشد. هدف از انجام این پژوهش دو روش آموزشی سنتی و یادگیری از طریق همیاری و تاثیر آنها بر میزان یادگیری دانشجویان است. مواد و روشها: این مطالعه به دو روش نیمه تجربی بر روی ۲۸ نفر از دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در مقطع کارشناسی صورت گرفت و دانشجویان به طور تصادفی در دو گروه متناوب تحت آموزش به روش سنتی و روش همیاری قرارگرفتند.یافته ها: یافته های این پژوهش نشان داد که آموزش موثر واقع شده و از نظر آماری اختلاف معنی داری بین دو روش در میزان یادگیری دانشجویان وجود ندارد. نتیجه گیری و توصیه ها: با توجه به توصیه های فدراسیون جهانی آموزش پزشکی، روشهای سنتی دیگر جوابگوی نیازهای روبه رشد جوامع و انفجار اطلاعات نبوده و جایگزینهای مناسبی را می طلبد. مدرسان و سیاست گزاران آموزشی می توانند از نتایج این پژوهش جهت تصمیم گیری رابطه با انتخاب شیوه های نوین تدریس و یا ادغام این روشها بر حسب موقعیت استفاده نمایند.

کلید واژه:

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.