بررسی وابستگی نتایج ارزشیابی استادان از دانشجویان به استاد در دوره کارشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در نیمسال های ۷۸-۷۷ تا ۸۰-۷۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وابستگی نتایج ارزشیابی استادان از دانشجویان به استاد در دوره کارشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در نیمسال های ۷۸-۷۷ تا ۸۰-۷۹ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وابستگی نتایج ارزشیابی استادان از دانشجویان به استاد در دوره کارشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در نیمسال های ۷۸-۷۷ تا ۸۰-۷۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وابستگی نتایج ارزشیابی استادان از دانشجویان به استاد در دوره کارشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در نیمسال های ۷۸-۷۷ تا ۸۰-۷۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وابستگی نتایج ارزشیابی استادان از دانشجویان به استاد در دوره کارشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در نیمسال های ۷۸-۷۷ تا ۸۰-۷۹ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد صفحات :۲۴

در این پژوهش نتایج ارزشیابی استادان از دانشجویان که در پایان هر نیمسال به صورت نمره ای در مقیاس صفر تا ۲۰ ارائه می شود برای حدود ۵۰۰ درس ارائه شده در سال های ۸۰-۷۷ بررسی شده است. نتیجه این بررسی نشان می دهد که میانگین نمرات امتحانی دروس تدریس شده بوسیله هر استادی دامنه معینی را در بر می گیرد. در این دوره، حدود ۲۷ درصد از استادان، هر یک شش درس مختلف از دروس دوره کارشناسی را تدریس کرده اند. در مواردی نیز یک استاد ۹ تا ۱۱ درس مختلف از دروس دوره کارشناسی را تدریس کرده است. علاوه بر این، بررسی تعداد دانشجویان دروس مختلف نشان داد که در حدود ۲۵ درصد از دروس، تعداد دانشجویان کمتر از ۲۰ نفر و در حدود ۵۶ درصد از دروس تعداد آنان کمتر از ۳۰ نفر بوده است. یافته های این پژوهش می تواند به اصلاح و بهبود برنامه ها کمک کند

کلید واژه: ارزشیابی. اعضای هیأت علمی. دانشجویان. دوره کارشناسی. دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی. دانشگاه تهران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.