مطالعه سبک های یادگیری در دانش آموزان یک زبانه و دو زبانه دوره راهنمایی و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی و جنسیت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه سبک های یادگیری در دانش آموزان یک زبانه و دو زبانه دوره راهنمایی و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی و جنسیت دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه سبک های یادگیری در دانش آموزان یک زبانه و دو زبانه دوره راهنمایی و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی و جنسیت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه سبک های یادگیری در دانش آموزان یک زبانه و دو زبانه دوره راهنمایی و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی و جنسیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه سبک های یادگیری در دانش آموزان یک زبانه و دو زبانه دوره راهنمایی و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی و جنسیت :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های آموزشی
تعداد صفحات :۲۴
هدف از اجرای پژوهشی که مبنای نگارش مقاله حاضر است، مطالعه و مقایسه سبکهای یادگیری در دانشآموزان دوزبانه (ترکزبان و کردزبان) و یکزبانه (فارسزبان) و بررسی احتمال وجود رابطه بین سبکهای یادگیری با عوامل پیشرفت تحصیلی و جنسیت بود. به این منظور پرسشنامه سبکهای یادگیری فلدر ـ سولومان در مورد ۷۲۰ دانشآموز دختر و پسر پایههای اول، دوم, و سوم دوره راهنمایی مدارس دولتی در سال تحصیلی ۸۱ ـ ۸۰ ، شامل ۲۴۰ دانشآموز دختر و پسر دوزبانه کردزبان، ۲۴۰ دانشآموز دختر و پسر دوزبانه ترکزبان، و ۲۴۰ دانشآموز دختر و پسر یکزبانه فارسزبان، به ترتیب، در شهرهای سنندج، تبریز، و تهران اجرا شد و نتایج حاصل با استفاده از آمارهای تحلیل واریانس چندمتغیری و روش همبستگی مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. این پژوهش نشان داد که:الف) بین سبکهای یادگیری دانشآموزان دوزبانه (ترکزبان و کردزبان) و دانشآموزان یکزبانه (فارسزبان) تفاوت وجود دارد، این گونه که دانشآموزان یکزبانه، در مقایسه با دانشآموزان دوزبانه، از سبک یادگیری شهودی و دیداری برخوردارند؛ در حالیکه دانشآموزان دوزبانه، در مقایسه با دانشآموزان یکزبانه، سبک یادگیری حسی و کلامی دارند.ب) بین سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی رابطه معنیدار وجود ندارد.پ) بین سبکهای یادگیری دانشآموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد؛ بهگونه ای که سبک یادگیری پسران از نوع دیداری و کلی است؛ در حالی که سبک یادگیری دختران از نوع کلامی و متوالی است.
کلید واژه:
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.