مقاله تحلیل واماندگی و آسیب خستگی یک میل موج گیر تحت آزمون خستگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل واماندگی و آسیب خستگی یک میل موج گیر تحت آزمون خستگی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل واماندگی و آسیب خستگی یک میل موج گیر تحت آزمون خستگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل واماندگی و آسیب خستگی یک میل موج گیر تحت آزمون خستگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل واماندگی و آسیب خستگی یک میل موج گیر تحت آزمون خستگی :

مقاله تحلیل واماندگی و آسیب خستگی یک میل موج گیر تحت آزمون خستگی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۷ در مهندسی مکانیک جامدات از صفحه ۶۹ تا ۷۶ منتشر شده است.
نام: تحلیل واماندگی و آسیب خستگی یک میل موج گیر تحت آزمون خستگی
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله میل موج گیر
مقاله آسیب انباشته
مقاله خستگی پرچرخه
مقاله صفحه بحرانی
مقاله بارگذاری اتفاقی
مقاله بارگذاری چند محوره

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
تئوری های خستگی تاکنون بر روی نمونه های استوانه ای تحت بارهای خمشی، کشش – فشاری یا پیچشی آزموده شده اند. میدان های تنش پدیده آمده در این نمونه ها، عمدتا یک یا دو بعدی بوده اند. میل موج گیر یا میله پادغلت، یکی از اجزای سیستم تعلیق خودرو است. میل موج گیر در عین داشتن مقطع ساده دایره ای، به دلیل داشتن خمهای متعدد، متحمل میدان تنش سه بعدی است. این قطعه همواره تحت بارگذاری نوسانی خمشی و پیچشی قرار دارد و مهمترین عامل در شکست و تخریب آن پدیده خستگی است. در مقاله کنونی با استفاده از تحلیل اجزای محدود و کد کامپیوتری نوشته شده، به تحلیل خستگی و محاسبه میزان آسیب انباشته در این قطعه بر پایه تئوریهای معتبر اصلاح شده صفحه بحرانی، با قابلیت به کارگیری تنش چند محوره پرداخته شده و مقایسه ای بین نتایج حاصل از این تئوری ها با نتایج حاصل از کار تجربی و آزمون خستگی به کار گرفته شده صورت پذیرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.