از جستجوی دانش به سوی خلق دانش – چالش در دو دهه اخیر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ژاپن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 از جستجوی دانش به سوی خلق دانش – چالش در دو دهه اخیر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ژاپن دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد از جستجوی دانش به سوی خلق دانش – چالش در دو دهه اخیر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ژاپن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی از جستجوی دانش به سوی خلق دانش – چالش در دو دهه اخیر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ژاپن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن از جستجوی دانش به سوی خلق دانش – چالش در دو دهه اخیر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ژاپن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی

تعداد صفحات :۳۲

هدف از این مقاله تبیین چالش نوین آموزش عالی ژاپن است. چالشی که به دنبال تغییر ساختار آموزش عالی به شکلی است که به جای تمرکز بر نقش سنتی آن در انتقال، آموزش و نشر دانش، به ایفای نقش مؤثری در پژوهشهای علمی و خلق دانش می اندیشد. رویکردی که در مشارکت فعال با صنعت و مراکز توسعه فن آوری (تکنولوژی) نه تنها به تولید دانش کمک می کند بلکه آن را بیش از پیش کاربردی می سازد و در راستای تحول بنیانهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار می دهد. به علاوه با بین المللی کردن آموزش عالی، اعزام دانشجو و پژوهشگر به خارج، گسترش همکاریهای دو و چند جانبه مراکز آموزش عالی و پذیرش شمار بیشتری از دانشجویان خارجی ضمن بهره گیری از منابع خارجی در افزایش پژوهشهای علمی و تولید دانش به گسترش همکاریهای بین المللی نیز یاری می رساند. این مقاله ابتدا، با نگاهی تاریخی، به سیر تحول آموزش عالی ژاپن برای جستجوی دانش در جهان، بویژه پس از انقلاب میجی (Meiji) در سال ۱۸۶۸، می پردازد. سپس تحولات آموزش عالی پس از جنگ جهانی دوم را، به عنوان اولین گامهای خلق دانش در ژاپن، مورد مطالعه قرار می دهد. آنگاه چالش دو دهه آخر قرن بیستم را برای گذر از جستجوی دانش به سوی خلق دانش و بین المللی کردن آموزش عالی تجزیه و تحلیل می کند. در پایان، ضمن بحث و نتیجه گیری، تلاش می کند نحوه بهره مندی از تجربه ژاپن به عنوان یک تجربه کننده شرقی را تبیین کند. در این مطالعه، از روش پژوهش توصیفی (descriptive research method) استفاده گردیده و نگارنده تلاش کرده است همراه با توصیف واقعی و منظم داده ها، با تجزیه و تحلیل دقیق و به روش علمی، نتایج کاربردی و عینی ارائه کند. نگارنده برای جمع آوری اطلاعات از روشهای مشاهده و مصاحبه به همراه استفاده از گزارشها، اسناد و مدارک و پیشینه تحقیقاتی مربوط به آموزش عالی ژاپن، بهره گرفته است.

کلید واژه:

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.