طراحی مدل تخصیص ترافیک بین آزاد راهها و جاده های اصلی برون شهری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی مدل تخصیص ترافیک بین آزاد راهها و جاده های اصلی برون شهری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی مدل تخصیص ترافیک بین آزاد راهها و جاده های اصلی برون شهری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل تخصیص ترافیک بین آزاد راهها و جاده های اصلی برون شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی مدل تخصیص ترافیک بین آزاد راهها و جاده های اصلی برون شهری :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه حمل و نقل
تعداد صفحات :۱۴
با توجه به تفاوتهای بین حمل و نقل “شهری” و “بین شهری”، در انجام این مطالعه از روشهای متفاوتی استفاده شده است. با مطالعه بر روی نحوه تخصیص ترافیک در راههای کشور (به ویژه مسیرهای دارای آزادراه و راه اصلی در کنار هم) و بررسی رفتار رانندگان به این موضوع پی برده شد که ویژگیها و مشخصات مسیر دارای اهمیت زیادی در انتخاب مسیر هستند. اهمیت ویژگیهای مسیر با به عبارت دیگر مطلوبیت مسیر در انتخاب شدن یا نشدن آن موجب شد که در انجام این پژوهش از مدلهای دارای توابع مطلوبیت استفاده شود. با بررسیهای انجام شده مدلهای لوجیت انتخاب شدند تا با بررسی عوامل موثر در انتخاب مسیر و بررسی روشهای مدلسازی در این زمینه، بهترین روش به منظور طراحی مدل مناسب ارایه گردد. در این تحقیق همچنین با توجه به اهمیت و نقش نوع وسیله در انتخاب مسیر، علاوه بر توجه به نحوه انتخاب مسیر، تاثیر انتخاب نوع وسیله نیز در انتخاب مسیر در نظر گرفته شد که نتیجه آن ساخت مدلهای مرحلهای و همزمان انتخاب نوع وسیله- مسیر است.
کلید واژه: مطلوبیت، مدل مرحلهای، مدل همزمان، انتخاب نوع وسیله، انتخاب مسیر
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.