سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمع های توانبخشی روزانه شهر تهران با دیدگاه مشتری گرایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمع های توانبخشی روزانه شهر تهران با دیدگاه مشتری گرایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمع های توانبخشی روزانه شهر تهران با دیدگاه مشتری گرایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمع های توانبخشی روزانه شهر تهران با دیدگاه مشتری گرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمع های توانبخشی روزانه شهر تهران با دیدگاه مشتری گرایی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توانبخشی

تعداد صفحات :۱۰

پژوهش حاضر در راستای دیدگاه مشتری گرایی به اجرا درآمده است و هدف آن سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان ۱۲ مجتمع توانبخشی روزانه شهر تهران به منظور بهبود فرآیندهای ارایه خدمات بر اساس نظر خدمت گیرندگان استکه در نهایت، می تواند زمینه مناسبی برای دخالت دادن آنان در فرآیند ارایه خدمات فراهم کند. جامعه نمونه،۱۳۳ نفر از خدمت گیرندگان بودند که با روش نمونه گیری تصادفی با طبقه بندی انتخاب شدند. چون قبلا مطالعه ای در این زمینه انجام نگرفته بود، یک پرسشنامه نگرش سنج با مقیاس ۵ درجه لیکرت شاخل ۹۲ سوال و یک سوال باز پاسخ، تهیه و در یک بررسی مقدماتی، میانگین نمره رضایت (۳.۷۱) و انحراف واریانس آن (۰.۲۹۷) تعیین شد. ضمنا پس از حذف سوال های فاقد همبستگی، تعداد آنها به ۶۸ سوال کاهش یافت.تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزارهای Excell / win SPss7.5 win، میزان بالای رضایت را در بسیاری از حوزه ها نشان داد، اما موارد عدم رضایت، یا نقص را نیز مشخص کرد. متغیرهای سن، جسن و تحصیلات تاثیر تعیین کننده ای بر سطوح رضایت نداشتند. سوال باز نیز تعدادی از حوزه های عدم رضایت را مشخص کرد و خدمت گیرندگان، پیشنهادهایی برای اصلاح و بهبود فرآیندها ارایه دادند.

کلید واژه: رضایت، خدمت گیرنده، مشتری، مجتمع های توانبخشی روزانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.