میزان‌ رضایتمندی‌ مراجعه‌ کنندگان‌ به‌ بخش‌ فوریت های‌ پزشکی‌ بیمارستان های ‌دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ اردبیل،‌ ۱۳۷۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان‌ رضایتمندی‌ مراجعه‌ کنندگان‌ به‌ بخش‌ فوریت های‌ پزشکی‌ بیمارستان های ‌دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ اردبیل،‌ ۱۳۷۹ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان‌ رضایتمندی‌ مراجعه‌ کنندگان‌ به‌ بخش‌ فوریت های‌ پزشکی‌ بیمارستان های ‌دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ اردبیل،‌ ۱۳۷۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان‌ رضایتمندی‌ مراجعه‌ کنندگان‌ به‌ بخش‌ فوریت های‌ پزشکی‌ بیمارستان های ‌دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ اردبیل،‌ ۱۳۷۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان‌ رضایتمندی‌ مراجعه‌ کنندگان‌ به‌ بخش‌ فوریت های‌ پزشکی‌ بیمارستان های ‌دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ اردبیل،‌ ۱۳۷۹ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل

تعداد صفحات :۱۰

زمینه‌ و هدف‌: کیفیت خدمات ارایه شده به بیماران اورژانس در یک بیمارستان و نیز میزان رضایت این بیماران از خدمات ارایه شده نمادی از وضعیت کلی ارایه خدمات در آن بیمارستان به شمار می آید. هدف‌ از انجام‌ این‌ پژوهش‌ ارزیابی‌ میزان‌ رضایتمندی‌ مراجعه‌کنندگان‌ به‌ بخش‌های‌ مختلف‌ فوریت‌های‌ پزشکی‌ وابسته‌ به‌ دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ و خدمات ‌بهداشتی‌ درمانی‌ اردبیل‌ طی‌ پاییز و زمستان‌ سال‌ ۱۳۷۹ بوده‌ است‌. روش‌ کار: پژوهش‌ حاضر یک‌ مطالعه‌ توصیفی‌ مقطعی بود. ۶۰۰ نفر از افرادی‌ که‌ به‌ علل‌ مختلف‌ نیاز به‌ خدمات‌ درمانی‌ فوری‌ داشته‌ و به‌ بخش‌ فوریت‌های‌ پزشکی‌ بیمارستان‌های‌ علوی‌، فاطمی،‌ بوعلی‌ و علی‌ اصغر مراجعه‌ کرده‌ بودند، به‌ وسیله‌ تکمیل پرسشنامه در مورد نحوه‌ ارایه‌ خدمات‌ مورد پرسش‌ قرار گرفتند. اطلاعات‌ پرسشنامه‌های‌ بیماران‌ پس‌ از کدگذاری وارد رایانه‌ شده‌ و با استفاده‌ از نرم‌افزار SPSS مورد تجزیه‌ و تحلیل ‌قرار گرفتند. یافته‌ها: یافته ها نشان‌ داد که‌ ۱/۷۸% از مراجعه‌ کنندگان‌ در مجموع‌ از نحوه‌ ارایه‌خدمات‌ در این‌ مراکز رضایـت داشتند. بیشترین میزان‌ رضایت مندی از نحوه‌ ارایه‌ خدمات‌ پزشکی‌ و تخصصی‌ (۸/۹۳%) و طـرز برخورد پزشک‌ (۳/۹۲%) و پرستار (۸/۹۱%) و کمترین‌ میزان‌ رضایت‌از گران‌ بودن‌ هزینه‌ دریافت‌ شده‌ (۲/۴۰%) و عدم‌ دسترسی‌ به‌ داروهای‌ غیر اورژانسی‌ در داروخانه‌ بیمارستان‌ (۹/۴۲%) بوده‌ است‌. نتیجه‌گیری‌: با توجه‌ به‌ یافته‌های‌ حاصل‌ از مطالعه حاضر‌ لزوم‌ توجه‌ بیشتر به‌ پوشش‌ صحیح‌ و فراگیر بیمه‌های‌ درمانی‌ و تجهیز مراکز فوریت‌های‌ پزشکی‌ بیمارستان‌ها به‌ داروخانه‌ شبانه‌ روزی‌ بیش‌ از پیش‌ آشکار می‌گردد.

کلید واژه: فوریت‌های‌ پزشکی‌، بیمارستان‌، رضایتمندی‌، خدمات‌ پزشکی‌

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.