بررسی تئوری و تجربی رگولاتور فشار سوخت موتور انژکتوری پیکان ۱۶۰۰cc


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تئوری و تجربی رگولاتور فشار سوخت موتور انژکتوری پیکان ۱۶۰۰cc دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تئوری و تجربی رگولاتور فشار سوخت موتور انژکتوری پیکان ۱۶۰۰cc  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تئوری و تجربی رگولاتور فشار سوخت موتور انژکتوری پیکان ۱۶۰۰cc،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تئوری و تجربی رگولاتور فشار سوخت موتور انژکتوری پیکان ۱۶۰۰cc :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانشکده فنی دانشگاه تبریز

تعداد صفحات :۱۲

موضوع این مقاله، آنالیز، شبیه سازی و تست شیر کنترل فشار سیستم افشانه ای چند نقطه ای موتور پیکان انژکتوری۱۶۰۰cc می باشد. این شیر، یک تنظیم کننده فشار سوخت از نوع دیافراگمی می باشد. شیر کنترل فشار در انتهای لوله توزیع سوخت نصب می گردد و فشار سوخت در لوله توزیع را به نحوی تنظیم می کند که فشار آن در هر شرایطی ۳.۵ بار از فشار چند راهه ورودی هوا بیشتر باشد. در این مقاله پس از تشریح عملکرد شیر، ابتدا معادلات ریاضی حاکم بر بخش های مختلف شیر و بدنبال آن ریاضی کل شیر ارایه می گردد. سپس معادلات دیفرانسیل این مدل به کمک نرم افزارMATLAB مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. برای پذیرش مدل رایانه ای از آزمون عملی شیر کنترل فشار در آزمایشگاه استفاده می شود که نتایج آن کاملا با شبیه سازی رایانه ای مطابقت داشته و بدنبال آن حساسیت شیر نسبت به پارامترهای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. به طور کلی در این مقاله تحلیل رفتار گذرا و حالت دائم شیر کنترل فشار (رگولاتور) نیز مورد مطالعه قرار می گیرد.

کلید واژه: شیر کنترل فشار، موتور انژکتوری پیکان، مدل ریاضی، پاسخ زمانی، شبیه سازی، آنالیز حساسیت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.