مقاله الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی زنجیره های تامین، با رویکرد MCDM فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی زنجیره های تامین، با رویکرد MCDM فازی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی زنجیره های تامین، با رویکرد MCDM فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی زنجیره های تامین، با رویکرد MCDM فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی زنجیره های تامین، با رویکرد MCDM فازی :
مقاله الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی زنجیره های تامین، با رویکرد MCDM فازی که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در پژوهش های مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی) از صفحه ۱۴۹ تا ۱۷۲ منتشر شده است.
نام: الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی زنجیره های تامین، با رویکرد MCDM فازی
این مقاله دارای ۲۴ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله زنجیره های تامین
مقاله رضایت مشتری (خدمت رسانی)
مقاله غربال سازی فازی SCOR مدل فازی
مقاله TOPSIS
چکیده و خلاصهای از مقاله:
هدف اصلی این مقاله ارایه الگوریتمی بر پایه رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی، به منظور اندازه گیری قابلیت خدمت رسانی زنجیره های تامین در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان است .برای این منظور، در ابتدا شاخص های ارزیابی عملکرد از طریق مرور پیشینه تحقیق در خصوص عملکرد و خدمت رسانی زنجیره های تامین، شناسایی شدند، سپس، برای انتخاب شاخص های مناسب به منظور اندازه گیری قابلیت خدمت رسانی زنجیره های تامین، از تکنیک غربال گری فازی استفاده شد .علاوه بر این، ضریب اهمیت نسبی هر یک از شاخص های منتخب با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل فازی برای رتبه بندی عملکرد زنجیره های تامین TOPSIS سلسله مراتبی فازی تعیین شد و از تکنیک در ایجاد رضایتمندی مشتری استفاده شد. در گام پایانی، ضمن قطعی سازی مقادیر فازی شاخص های منتخب در قالب چهار مولفه اصلی، اندازه قابلیت خدمت رسانی هر زنجیره تامین بر روی نمودار چهار وجهی ترسیم گردید. اجرای الگوریتم پیشنهادی در یک مطالعه موردی نشان داد که این چارچوب از کارایی و اعتبار عملی بالایی برخوردار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.