میزان رضایتمندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
میزان رضایتمندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد میزان رضایتمندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان رضایتمندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن میزان رضایتمندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲ :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
تعداد صفحات :۹
سابقه و هدف: با گذشت ۱۶ سال از پایان دفاع مقدس، همچنان شاهد تألمات جسمی و روانی ناشی از جنگ در جانبازان و آزادگان عزیز میباشیم. با توجه به تأکید سازمانهای بینالمللی بر نقش محوری نظرات دریافت کنندگان خدمات سلامتی بر بهبود کیفیت این خدمات، این مطالعه با هدف سنجش سطح رضایتمندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به بنیاد جانبازان شهرستان کرمان انجام پذیرفت. مواد و روشها: در این مطالعه مقطعی طی مدت ۴ ماه از آذر ماه لغایت اسفند ماه ۱۳۸۲، تعداد ۳۸۴ جانباز و آزاده به صورت تصادفی انتخاب (یک نفر از هر ۱۰ نفر مراجعه کننده) و پرسشنامهای که مشتمل بر اطلاعات زمینهای و نیز ۳۱ عبارت که سطح رضایت را با استفاده از مقیاس لیکرت از بسیار ناراضی (نمره ۱) تا بسیار راضی (نمره ۵) میسنجید، به وسیله مصاحبه تکمیل گردید. روایی پرسشنامه با استفاده از متون معتبر و نظر جمعی از مجربین تأمین شد. برای تعیین سازگاری درونی آلفای کرونباخ محاسبه شد که ۹۷/۰ بود.یافتهها: میانگین و انحراف معیار سن نمونه مورد بررسی۵.۸ ±۳۹.۲ بود و ۹۹.۷درصد آنان مرد بودند. بیشترین میانگین نمره رضایت در مورد “نحوه برخورد پزشکان در خدمات سرپایی” (با میانگین ۳.۵) به دست آمد، و بیشترین درصد نارضایتی (۴۱.۷ درصد) از نتیجه اقدامات درمانی توسط پزشکان بود. نتیجهگیری: یافتههای این تحقیق لزوم ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی ارایه شده به این قشر سلحشور را مشخص مینماید.
کلید واژه: دفاع مقدس، خدمات بهداشتی درمانی، رضایتمندی مشتری
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.