مقاله تعیین چقرمگی بحرانی شکست بین لایه ای کربن – اپوکسی به روش آرکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین چقرمگی بحرانی شکست بین لایه ای کربن – اپوکسی به روش آرکان دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین چقرمگی بحرانی شکست بین لایه ای کربن – اپوکسی به روش آرکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین چقرمگی بحرانی شکست بین لایه ای کربن – اپوکسی به روش آرکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین چقرمگی بحرانی شکست بین لایه ای کربن – اپوکسی به روش آرکان :

مقاله تعیین چقرمگی بحرانی شکست بین لایه ای کربن – اپوکسی به روش آرکان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۸ در مهندسی مکانیک مجلسی از صفحه ۱۷ تا ۲۵ منتشر شده است.
نام: تعیین چقرمگی بحرانی شکست بین لایه ای کربن – اپوکسی به روش آرکان
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مکانیک شکست
مقاله مد مرکب
مقاله آزمایش آرکان
مقاله المان محدود

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در سالهای اخیر کاربرد مواد مرکب در صنایع مختلف از جمله هوافضا و خودرو بسیار افزایش یافته است. در این میان، مباحث مربوط به پیشگیری از شکست و خرابی سازه های کامپوزیتی نیز، به تبع این افزایش کاربرد، از توجه خاصی در بین محققین صنایع مختلف برخوردار شده است. به دلیل عدم وجود تقویت کننده ای در جهت عمود بر لایه ها و در ضخامت سازه، سازه هایی که از مواد مرکب لایه ای ساخته می شوند به شدت در معرض خطر هستند. این خرابی در حقیقت شروع و انتشار ترک های بین لایه ای در فصل مشترک دو لایه می باشد. از آنجا که کاربرد اصلی این مواد در ساخت قطعات پرکاربرد در صنایع هوافضا است، محاسبه دقیق مقدار آسیب و عمر کاری مفید باقیمانده در این سازه ها یا همان دامنه آسیب، از اهمیتی حیاتی برخوردار است. به منظور محاسبه میزان آسیب یا عمر باقیمانده قطعه ترک دار، ابتدا باید خصوصیات شکست آن ماده مشخص باشد. برای تعیین پارامترها و خصوصیات شکست مواد مختلف، آزمایش های گوناگونی وجود دارد. آزمایش اصلاح شده آرکان یکی از بهترین گزینه های موجود تحت بارگذاری مودهای مختلف داخل صفحه است. در این پژوهش به منظور کاهش پاره ای هزینه ها و مشکلات ناشی از استفاده از اتصالات چسبی، نمونه ای جدید طراحی شد و با روشی مشابه با روش آرکان مورد آزمایش قرار گرفت. پارامترهای بحرانی شکست ماده مرکب کربن – اپوکسی که از پرکاربردترین مواد مرکب در صنایع هوافضا، خودرو و نظامی است در دمای اتاق با استفاده از کارهای آزمایشگاهی و مطالعات عددی تعیین شده است. این پارامترها شامل ضرایب شدت تنش بحرانی و انرژی کرنشی بحرانی آزاد شده در راس ترک می شوند. با استفاده از مدل های دو بعدی، ضرایب اصلاح هندسی برای دستگاه اصلاح شده آرکان محاسبه شده است. با استفاده از ضرایب اصلاح هندسی و بار بحرانی شکست، مقادیر پارامترهای بحرانی شکست محاسبه و ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.