مقایسه مقبولیت راهبردهای افزایش انگیزش پیشرفت نزد معلمان و دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه مقبولیت راهبردهای افزایش انگیزش پیشرفت نزد معلمان و دانش آموزان دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه مقبولیت راهبردهای افزایش انگیزش پیشرفت نزد معلمان و دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه مقبولیت راهبردهای افزایش انگیزش پیشرفت نزد معلمان و دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه مقبولیت راهبردهای افزایش انگیزش پیشرفت نزد معلمان و دانش آموزان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد صفحات :۳۵

درمقاله حاضر یافته های دو مطالعه گزارش شده است. در مطالعه ۱ مقبولیت شش راهبرد افزایش انگیزه پیشرفت (تعیین هدف، یادگیری مشارکتی، یادگیری در حد تسلط، جهت گیری تبحری، پیشنهادهای مربوط به تکلیف و حق انتخاب) دانش آموزان و تناسب آنها با سه سطح از پیشرفت تحصیلی (پایین، متوسط و بالا) نزد معلمان سه مقطع تحصیلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در هر سه پایه تحصیلی جهت گیری تبحری بیشترین و حق انتخاب کمترین مقبولیت را داشت. تناسب راهبردها برای سه سطح از پیشرفت تحصیلی نیمرخ مشابهی نداشت. برای دانش آموزان قوی، راهبرد حق انتخاب و جهت گیری تبحری بیشترین و تعیین هدف کمترین تناسب را نشان داد. برای دانش آموزان متوسط و ضعیف جهت گیری تبحری بیشترین و حق انتخاب کمترین تناسب را نشان داد. در مطالعه ۲ مقبولیت همین راهبردها نزد دانش آموزان بر حسب پایه تحصیلی (راهنمایی، دبیرستان) جنس و پیشرفت تحصیلی (بالا، متوسط، پایین) بررسی شد. در دختران یادگیری مشارکتی و پیشنهادهای مربوط به تکلیف در راهنمایی و جهت گیری تبحری و تعیین هدف در دبیرستان بیشترین مقبولیت را داشت. در پسرها، حق انتخاب در دبیرستان مقبولتر از راهنمایی و پیشنهادهای مربوط به تکلیف در راهنمایی مقبولتر از دبیرستان بود. تناسب راهبردها برای سطوح مختلف پیشرفت تحصیلی از نظر معلمان با مقبولیت راهبردها نزد دانش آموزان همخوانی نشان نمی داد. احتمالاً یکی از دلایل عمده این عدم همخوانی ناآشنایی معلمان با این راهبردها است. برای آشنایی بیشتر معلمان با کارکرد این راهبردها پژوهش اقدام پژوهشی پیشنهاد شده است.

کلید واژه: انگیزش پیشرفت، مقبولیت راهبردها، معلمان، شاگردان.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.