نظریه القای تقاضا ناشی از عدم تقارن اطلاعات بین بیماران و پزشکان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نظریه القای تقاضا ناشی از عدم تقارن اطلاعات بین بیماران و پزشکان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نظریه القای تقاضا ناشی از عدم تقارن اطلاعات بین بیماران و پزشکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظریه القای تقاضا ناشی از عدم تقارن اطلاعات بین بیماران و پزشکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نظریه القای تقاضا ناشی از عدم تقارن اطلاعات بین بیماران و پزشکان :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات اقتصادی
تعداد صفحات :۲۷
تحقیقات اقتصاددانان نشان میدهد – بدون پیش داوری درباره آثار هزینهای اطلاعات نامتقارن در بخش خدمات پزشکی به بیماران – علی رغم افزایش شدید نسبت تعداد پزشکان به جمعیت در بسیاری از کشورها، مخارج درمان بیماران و به تبع آن دریافتی پزشکان افزایش یافته است زیرا بر طبق عقیده آنها انتظار این است که با افزایش عرضه (با فرض ثابت و بی کشش بودن تقاضا) مخارج کاهش پیدا کند و این افزایش مخارج را ناشی از القای تقاضا توسط عرضه کننده میدانند. رویکردهای علمی و نظری متفاوتی پیرامون منشاء القای تقاضا مطرح است. در این مقاله هدف بررسی و تبیین منشاء القای تقاضا با رویکرد نظریه بازیهای علامت دهی بدون هزینه و اطلاعات نامتقارن است. بر این اساس نشان داده شده است که اگر بیماران اطلاعات کمتری نسبت به پزشکان، پیرامون آثار یکسان چند روش درمان برای یک حالت بیماری دارا باشند، بهطوریکه حداقل یکی از روشها گرانتر باشد و از طرفی دیگر هر روش درمان تنها یک حالت بیماری را معالجه کامل کند. در اینصورت پزشک با علامتهای بدون هزینه به بیمار القاء میکند که در حالتی قراردارد که باید با درمان گران معالجه گردد. در صورتی که اگر پزشک اطلاعات صحیح را به بیمار بدهد او درمان ارزان را انتخاب میکند. این القای تقاضای ناشی از اطلاعات نامتقارن تفسیری بر علت افزایش مخارج مصرف کنندهها میباشد. در این مقاله نشان داده شده است که در تعادل نش اگر به بیمار اطلاعات داده شود او توان محدود کردن القای تقاضا را داراست.
کلید واژه: تعادل نش، القای تقاضا توسط عرضه کننده (SID)، عدم تقارن اطلاعات، انتقال استراتژیک اطلاعات، پیامد انتظاری، بازی علامت دهی در فرم بسط یافته، تعادل یک کاسه و مختلط، انتقال بدون هزینه اطلاعات.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.