ارزیابی‌ وضعیت علمی‌ رشته کتابداری‌ و اطلاع رسانی‌ مقطع کارشناسی‌ ارشد در دانشکده های‌ تربیت مدرس، تهران و علوم پزشکی‌ ایران در سالهای‌ ۱۳۶۵-۱۳۷۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی‌ وضعیت علمی‌ رشته کتابداری‌ و اطلاع رسانی‌ مقطع کارشناسی‌ ارشد در دانشکده های‌ تربیت مدرس، تهران و علوم پزشکی‌ ایران در سالهای‌ ۱۳۶۵-۱۳۷۳ دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی‌ وضعیت علمی‌ رشته کتابداری‌ و اطلاع رسانی‌ مقطع کارشناسی‌ ارشد در دانشکده های‌ تربیت مدرس، تهران و علوم پزشکی‌ ایران در سالهای‌ ۱۳۶۵-۱۳۷۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی‌ وضعیت علمی‌ رشته کتابداری‌ و اطلاع رسانی‌ مقطع کارشناسی‌ ارشد در دانشکده های‌ تربیت مدرس، تهران و علوم پزشکی‌ ایران در سالهای‌ ۱۳۶۵-۱۳۷۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی‌ وضعیت علمی‌ رشته کتابداری‌ و اطلاع رسانی‌ مقطع کارشناسی‌ ارشد در دانشکده های‌ تربیت مدرس، تهران و علوم پزشکی‌ ایران در سالهای‌ ۱۳۶۵-۱۳۷۳ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد صفحات :۲۸

پژوهش حاضر به منظور ارزیابی‌ وضعیت علمی‌ (مدرسان ، انتشارات و تجهیزات) رشته کتابداری‌ و اطاع رسانی‌ مقطع کارشناسی‌ ارشد در دانشکده های‌ تربیت مدرس ، تهران و علوم پزشکی‌ ایران انجام و گردآوری‌ اطلاعات از طریق دو نوع پرسشنامه صورت گرفته است : بدین منظور تعداد ۲۶ پرسشنامه بین مدرسان و تعداد ۳ پرسشنامه بین مدیران سه گروه آموزشی‌ کتابداری‌ توزیع شد. برای‌ گردآوری‌ اطلاعات درباره کتب و مقالاتی ‌که تا پایان سال ۱۳۷۳ در زمینه کتابداری‌ واطلاع رسانی‌ منتشر شده بود از فهرستهای‌ کتاب نامه کتابداری،” مقاله نامه کتاب، کتابخانه ، کتابداری‌ وکتاب شناسی‌ اطلاعات و ارتباطات استفاده شد.- سوابق آموزشی‌ مدرسان گروههای‌ مورد بررسی‌ نشان داد که بیش از ۵۰ درصد آنان تدریس خود را بعد از پیروزی‌ انقلاب اسلامی‌ ایران یا در واقع با برنامه مصوب آغاز کرده اند. فعالیتهای‌ پژوهشی‌ مدرسان ، چه به صورت تألیف و ترجمه کتاب ، چه به شکل مقالات و طرحهای‌ پژوهشی‌ حجم قابل ملاحظه ایی‌ را به خود اختصاص نمی‌ دهد. با توجه به ۴۹ اثر تألیف و ترجمه شده توسط مدرسان گروه های‌ مزبور و تعداد ۵۴۳ عنوان اثر منتشر شده در ایران ، سهم اینان حدود ۹ درصد می ‌باشد. درمورد مقالات نیز با توجه به تعداد ۱۵۲ مقاله منتشر شده توسط این گروهها و ۱۳۶۲ مقاله منتشر شده در تمام زمینه های‌ کتابداری‌ و اطلاع رسانی ‌کشور سهم اینان در حدود ۱۱ درصد است .اطلاعات به دست آمده در باره منابع و تجهیزات حاکی‌ از وابستگی‌ شدید گروه ها به کتابخانه های‌ دانشگاههای‌ مادر است . بررسی‌ منابع و تجهیزات و ابزار موجود نیز نشان می ‌دهد که در هیچ یک از سه دانشگاه امکانات کافی‌ آموزش عملی‌ دروس ، وجود ندارد. با توجه به نتایج به دست آمده به نظر می ‌رسد که گروه های ‌کتابداری‌ و اطلاع رسانی‌ نیازمند بازنگری‌ همه جانبه در برنامه ها و امکانات خویش می‌ باشند.

کلید واژه: ارزیابی، کتابداری، اطلاع رسانی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.