بررسی دانش و نگرش و عملکرد اعضای هیات علمی از رسانه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کاشان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی دانش و نگرش و عملکرد اعضای هیات علمی از رسانه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کاشان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی دانش و نگرش و عملکرد اعضای هیات علمی از رسانه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کاشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی دانش و نگرش و عملکرد اعضای هیات علمی از رسانه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کاشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی دانش و نگرش و عملکرد اعضای هیات علمی از رسانه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کاشان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فیض

تعداد صفحات :۸

سابقه و هدف:‌با توجّه به اهمیت رسانه های آموزشی و عدم اطلاع از نحوه به کارگیری آنها توسط اساتید در دانشگاه متبوع و به منظور تعیین دانش، نگرش و عملکرد اعضاء و هیئت علمی از رسانه های آموزشی این تحقیق انجام گرفت. مواد و روش ها : این تحقیق توصیفی بر روی کلیّه اعضاء هیئت علمی دانشگاه انجام گرفت و در آن آگاهی بر اساس میزان دانش نمونه ها درباره رسانه های آموزشی و نگرش اعضاء هیئت علمی بر اساس طیف لیکرت بررسی شد. همچنین عملکرد آنان با مشاهده مستقیم از بکارگیری رسانه های آموزشی تعیین شد. با توجّه به امتیاز کسب شده افراد بررسی شده در سه طیف خوب، متوسط و ضعیف طبقه بندی شدند. یافته ها: تحقیق روی ۹۷ نفر شامل ۳۸ نفر (۳۹.۲ درصد) اعضاء هیئت علمی بالینی و ۵۹ نفر (۶۰.۸ درصد ) هیئت علمی علوم پایه پزشکی انجام شد. تعداد نمونه‌ها در دانشکده پزشکی ۵۸.۸ درصد، دانشکده پرستاری و مامایلی ۲۲.۷ درصد و دانشکده بهداشتی و پیراپزشکی ۱۸.۶ درصد بود. میزان آگاهی از رسانه های آموزشی ۱۲ درصد خوب، ۵۴ درصد خوب، ۵۴ درصد متوسط و ۳۴ درصد متوسط و ۳۴ درصد ضعیف نشان داده شد. میزان نگرش اعضاء هیئت علمی نسبت به رسانه های آموزشی ۱۱.۳ درصد خوب، ۴۸.۵ درصد متوسط و ۴۰.۲ درصد ضعیف بود و میزان عملکرد اعضاء هیئت علمی در مورد رسانه های آموزشی ۲۵.۳ درصد خوب، ۳۰.۴ درصد متوسط و ۴۴.۵ درصد ضعیف نشان داده شد. نتیجه گیری : به نظر می رسد که آگاهی، نگرش و عملکرد اعضاء هیت علمی از رسانه های آموزشی در حا نازل باشد و با توجّه به تأثیر گذاری دوره های آموزش بر کیفیت آگاهی، نگرش و عملکرد آنها بر گزاری این دوره ها را برای اساتید دانشگاه توصیه می نماید.

کلید واژه: آگاهی، نگرش و عملکرد (A.K.P)، رسانه‌های آموزشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.