رابطه سبک های یادگیری وابسته/ نابسته به زمینه و پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه سبک های یادگیری وابسته/ نابسته به زمینه و پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه سبک های یادگیری وابسته/ نابسته به زمینه و پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبک های یادگیری وابسته/ نابسته به زمینه و پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه سبک های یادگیری وابسته/ نابسته به زمینه و پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله روانشناسی

تعداد صفحات :۲۰

این پژوهش در راستای نظریه ویتکین و براساس الگوی وول فولک که سبکهای یادگیری را توجیه کننده بسیاری از تفاوتهای فردی در کلاس درس می داند به بررسی ارتباط سبکهای یادگیری وابسته / نابسته به زمینه و پیرفت در یادگیری زبان انگلیسی می پردازد. سبکهای یادگیری روشهای انفرادی مورد استفاده یادگیرنده برای پردازش اطلاعات و یادگیری مفاهیم تازه هستند. یادگیرندگان وابسته به زمینه، کلی گرا هستند و یادگیرندگان نابسته به زمینه، تحلیلی عمل می کنند. بر این اساس ۱۲۷ دانش آموز دختر و پسر پایه های دوم و سوم راهنمایی به صورت تصادفی چند مرحله ای از میان دانش آموزان این پایه ها در شهرستان خدابنده انتخاب و به آزمون گروهی اشکال نهفته (GEFT) پاسخ دادند. نمرات آنها در ترم اول سال تحصیلی ۸۱ – ۱۳۸۰ در قرائت و گرامر زبان انگلیسی به صورت جداگانه از لیست نمرات کلاسها استخراج شد و میانگین این دو نمره نیز به عنوان نمره کل محاسبه شد. تحلیل نمرات با استفاده از تحلیل رگر سیون نشان می دهد که سبکهای یادگیری به ترتیب ۲۰.۹،۲۱.۹،۲۲.۶ درصد واریانس متغیرهای وابسته (نمرات قرائت زبان انگلیسی، نکات گرامری زبان انگلیسی و نمره کل زبان انگلیسی) را تبیین می کند. همچنین از طریق آزمون t گروههای مستقل تفاوت معناداری بین دختران و پسران درنمرات آزمون GEFT به دست نیامد. بنابر این نمی توان گفت که دختران نسبت به پسران از لحاظ سبکهای یادگیری، وابسته تر به زمینه، نابسته به زمینه، هستند.

کلید واژه: سبک یادگیری ، وابسته به زمینه، نابسته به زمینه، زبان دوم ، انگلیسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.