بررسی مقایسه ای دانشجویان از لحاظ مسند مهار گذاری، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود نظم داده شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای دانشجویان از لحاظ مسند مهار گذاری، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود نظم داده شده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای دانشجویان از لحاظ مسند مهار گذاری، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود نظم داده شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای دانشجویان از لحاظ مسند مهار گذاری، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود نظم داده شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای دانشجویان از لحاظ مسند مهار گذاری، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود نظم داده شده :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله روانشناسی

تعداد صفحات :۱۸

این پژوهش به منظور مقایسه دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) از لحاظ مسند مهارگذاری، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود نظم داده شده انجام گردیده است. نمونه مورد بررسی شامل ۳۸۳ نفر از دانشجویان دانشکده های سه گانه دانشگاه می باشد که به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب گردیدند. ابزار پژوهش شامل آزمون مستد مهارگذاری راتر، پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری و پرسشنامه جمعیت شناختی بود. بطور همزمان توسط گروه نمونه تکمیل گردید. نتایج بررسی نشان می دهد دانشجویانی که دارای مسند مهارگذاری بیرونی هستند در مقایسه با درونی ها دارای باورهای انگیزشی کمتری هستند و در کل از راهبردهای یادگیری کمتری استفاده می کنند، همچنین تفاوت دانشجویان گروههای تحصلی مختلف (فنی مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه) در باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود نظم داده شده معنادار است، به نحوی که دانشجویان رشته های فنی و مهندسی نسبت به سایر دانشجویان دارای باورهای انگیزشی قوی تری هستند و از راهبردهای فنی مهندسی نسبت به سایر دانشجویان دارای باورهای انگیزشی قوی تری هستند و از راهبردهای یادگیری بیشتری استفاده می کنند و نیز بین میزان استفاده دانشجویان از باورهای انگیزشی و راهبردی یادگیری خود نظم داده شده و موفقیت تحصیلی آنان ارتباط مستقیم وجود دارد.

کلید واژه: راهبردهای شناختی و انگیزشی، مسند مهارگذاری ، دانشجو.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.