مقاله رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت ‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت ‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت ‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت ‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت ‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز :

مقاله رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت ‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در مطالعات روان شناختی از صفحه ۳۰ تا ۴۵ منتشر شده است.
نام: رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارت ‌های ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز
این مقاله دارای ۱۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مهارت های ارتباطی
مقاله جهت گیری هدف تبحرگرایی اجتماعی و جهت گیری هدف عملکرد گرایی اجتماعی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه هدف پیشرفت اجتماعی و مهارت های ارتباط میان فردی دانشجویان با روش همبستگی انجام شد. نمونه پژوهش، ۱۸۰ دانشجو (۱۲۶ دانشجوی دختر و ۵۴ دانشجوی پسر) بود که به وسیله نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبتی از دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز انتخاب شد. از آزمون مهارت های ارتباطی، نسخه تجدید نظر شده، و پرسشنامه جهت گیری هدف پیشرفت اجتماعی، به منظور جمع آوری اطلاعات استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روش های آماری تحلیل رگرسیون گام به گام به کار رفت. نتایج پژوهش نشان داد جهت گیری هدف تبحرگرایی اجتماعی و جهت گیری هدف عملکرد گرایی اجتماعی، مهمترین پیش بینی کننده های مهارت های ارتباط میان فردی دانشجویان هستند. این متغیرها ۱۲% درصد از واریانس مهارت های ارتباطی دانشجویان را تبیین می کند. نتایج دیگر این پژوهش نشان داد جهت گیری هدف تبحرگرایی، رابطه مثبت و جهت گیری هدف عملکرد گرایی اجتماعی، با مهارت های ارتباطی دانشجویان رابطه منفی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.