بررسی هم خوانی تشخیص های مطرح شده در گزارش صبحگاهی با زمان ترخیص در یک مرکز آموزشی – درمانی دانشگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی هم خوانی تشخیص های مطرح شده در گزارش صبحگاهی با زمان ترخیص در یک مرکز آموزشی – درمانی دانشگاهی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی هم خوانی تشخیص های مطرح شده در گزارش صبحگاهی با زمان ترخیص در یک مرکز آموزشی – درمانی دانشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی هم خوانی تشخیص های مطرح شده در گزارش صبحگاهی با زمان ترخیص در یک مرکز آموزشی – درمانی دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی هم خوانی تشخیص های مطرح شده در گزارش صبحگاهی با زمان ترخیص در یک مرکز آموزشی – درمانی دانشگاهی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : طب و تزکیه

تعداد صفحات :۸

گزارش صبحگاهی از مهمترین ارکان آموزش پزشکی در بخشهای بالینی می باشد. با توجه به اهمیت این مسئله جهت برآورد کیفیت گزارش صبحگاهی در یکی از مراکز آموزشی درمانی دانشگاهی تهران و عوامل موثر بر آن، این مطالعه صورت گرفت. هدف این بررسی مقطعی، مقایسه تشخیص بیماران معرفی شده در گزارش صبحگاهی و تشخیص نهایی در زمان ترخیص و عوامل موثر بر آن چون زمان و تعداد بیماران بستری، نحوه معرفی بیمار و حضور استاد بخش مربطه در طی سه ماه بر روی کلیه بیماران معرفی شده صورت گرفت. از میان ۱۰۴ بیمار معرفی شده در۸۴ % موارد در زمان ترخیص تشخیص قطعی وجود داشته که از این تعداد در ۶۸% موارد هم خوانی با تشخیص گزارش صبحگاهی مشهود بود. در میان عوامل موثر تنها در ۲ مورد همبستگی دیده شد (Pvalue<0.05) . الف – همبستگی بین وجود اشکال در معرفی بیمار با همخوانی در کل تشخیص های افتراقی مطرح شده و تشخیص قطعی ب – همبستگی بین نحوه معرفی بیماران با همخوان کل تشخیص های افتراقی مطرح شده در گزارش صبحگاهی و تشخیص قطعی. میزان همخوانی تشخیص مطرح شده در گزارش صبحگاهی و تشخیص نهایی حین ترخیص در این مرکز کمتر از برخی مطالعات قبلی مشابه می باشد. از طرفی وجود اشکال در نحوه معرفی بر روی تشخیص استادان و نظر آنان موثر بوده است (Pvalue = 0.004) گذاردن بازخورد بیماران معرفی شده می تواند در ارتقاء گزارش صبحگاهی بعنوان یکی از ارکان مهم آموزش بالینی نقش بسزایی را ایفا نماید.

کلید واژه: گزارش صبحگاهی، آموزش پزشکی، آموزش بالینی، برنامه آموزشی پزشکی، بیمارستان آموزشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.