بررسی تاثیر ارایه بازخوردهای آگاهی از اجرا، آگاهی از نتیجه و هدف گزینی و ترکیبی از هر دو بر یادگیری مهارتهای پاس و شوت بسکتبال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارایه بازخوردهای آگاهی از اجرا، آگاهی از نتیجه و هدف گزینی و ترکیبی از هر دو بر یادگیری مهارتهای پاس و شوت بسکتبال دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارایه بازخوردهای آگاهی از اجرا، آگاهی از نتیجه و هدف گزینی و ترکیبی از هر دو بر یادگیری مهارتهای پاس و شوت بسکتبال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارایه بازخوردهای آگاهی از اجرا، آگاهی از نتیجه و هدف گزینی و ترکیبی از هر دو بر یادگیری مهارتهای پاس و شوت بسکتبال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارایه بازخوردهای آگاهی از اجرا، آگاهی از نتیجه و هدف گزینی و ترکیبی از هر دو بر یادگیری مهارتهای پاس و شوت بسکتبال :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حرکت

تعداد صفحات :۱۷

به منظور تعیین روش مناسب در آموزش مهارتهای پاس و شوت بسکتبال، در این تحقیق از روش آگاهی از اجرا و آگاهی از نتیجه و هدف گزینی استفاده شد. برای این منظور، پژوهشگر از جامعه آماری دختران دانش آموز (۲۵۵ نفر بین سنین ۲±۱۵) و ۷۵ نفر را به صورت تصادفی ساده انتخاب و سپس براساس آزمون اصلاح شده جانسون – متنی سه گروه ۲۵ نفری را به صورت یکسان همتاسازی انتخاب کرد. آزمودنیها به صورت سه جلسه و به مدت ۸ هفته تمرین کردند و در پایان جلسه هشتم آزمون اجرا و پس از دو هفته بی تمرینی آزمون یادداری به عمل آمد. آزمونهای پاس سینه و شوت بدین ترتیب اجرا شد: هر آزمودنی به مدت ۳۰ ثانیه به هدفی که شامل ۳ دایره متحدالمرکز به فاصله سه متری از آن قرار داشت، پاس می داد. گروه آگاهی از اجرا، در مورد شیوه و وضعیت صحیح بدن و اندامها و گروه آگاهی از نتیجه و هدف گزینی در مورد امتیازاتی که پس از هر اجرا دریافت میکردند، بازخورد میگرفتند و در هر گروهی که ترکیبی از هر دو بود، بازخورد از هر گروه دریافت میکردند. مهارت شوت بسکتبال نیز شامل ۵ پرتاب پنالتی بود. نتایج پژوهش نشان داد که در هر دو مهارت پاس و شوت بسکتبال، گروه آگاهی از اجرا، ضعیف ترین عملکرد را چه در آزمون اجرا و چه در آزمون یادداری داشتند و گروه ترکیبی، بهترین میزان میانگین را به خود اختصاص دادند.

کلید واژه: بارخورد، آگاهی از اجرا، آگاهی از نتیجه و هدف گزینی، آگاهی از اجرا، نتیجه و هدف گزینی (ترکیبی)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.