مطالعه و بررسی نگرش متخصصان تربیت بدنی به نقش رسانه های جمعی (رادیو، تلویزیون و نشریات) در گرایش مردم به ورزش قهرمانی و همگانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه و بررسی نگرش متخصصان تربیت بدنی به نقش رسانه های جمعی (رادیو، تلویزیون و نشریات) در گرایش مردم به ورزش قهرمانی و همگانی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه و بررسی نگرش متخصصان تربیت بدنی به نقش رسانه های جمعی (رادیو، تلویزیون و نشریات) در گرایش مردم به ورزش قهرمانی و همگانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه و بررسی نگرش متخصصان تربیت بدنی به نقش رسانه های جمعی (رادیو، تلویزیون و نشریات) در گرایش مردم به ورزش قهرمانی و همگانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه و بررسی نگرش متخصصان تربیت بدنی به نقش رسانه های جمعی (رادیو، تلویزیون و نشریات) در گرایش مردم به ورزش قهرمانی و همگانی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حرکت

تعداد صفحات :۲۵

رسانه ها و به ویژه تلویزیون، نقش زیادی در امر ورزش دارند، اما این اثر با نیازهای جامعه هماهنگ نیست. رسانه های جمعی به دلیل صرفه اقتصادی ورزش قهرمانی، به آن گرایش بیشتری دارند. از طرف دیگر، در سالهای اخیر مردم به دنبال فعالیتهای تفریحی اند. هدف از این تحقیق، مطالعه اثر رسانه ها بر ورزش همگانی و قهرمانی و نیز یافتن رابطه میان رسانه ها و ورزش بود. به این منظور پرسشنامه هایی برای اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور ارسال شده این پرسشنامه ها قبلا توسط ۳۴ تن از نمونه ها تکمیل و اعتبار آنها با آلفای کرونباخ ۸۹% تایید شده بود. ۹۷ پرسشنامه تکمیل شده مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد رسانه های جمعی اثر معنی داری روی تغییر نگرش و رفتار مردم نسبت به ورزش کردن دارند. البته این اثر در مورد گرایش ها (صرفا اعتقاد به فعالیت بدنی) بیشتر بود. رسانه های جمعی به طور کلی ترجیح می دهند به ترویج و نشر ورزش قهرمانی بپردازند. دلیل این مساله سود اقتصادی حاصل از این بخش از ورزش است. تحلیل عاملی اطلاعات نشان داد مهمترین عامل موثر در ورزش همگانی و قهرمانی، تاکید همزمان روی هر دو آنهاست. رابطه کم (۲۰ درصد) اما معنی داری (P<0.01) بین توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و رسانه ها وجود دارد. این یافته ها با پژوهشهای قبلی همخوانی دارد. ۲۰% تغییرات در ورزش همگانی و قهرمانی مربوط به رسانه هاست و ۸۰ درصد باقیمانده به عوامل دیگری مربوط می شود.

کلید واژه: تلوزیون، رادیو، نشریات، رسانه های جمعی، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و حرفه ای گرایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.