پایگاه های ویژه تجزیه، تحلیل و نقد آثار ارتباط تصویری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پایگاه های ویژه تجزیه، تحلیل و نقد آثار ارتباط تصویری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پایگاه های ویژه تجزیه، تحلیل و نقد آثار ارتباط تصویری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پایگاه های ویژه تجزیه، تحلیل و نقد آثار ارتباط تصویری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پایگاه های ویژه تجزیه، تحلیل و نقد آثار ارتباط تصویری :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : هنرهای زیبا
تعداد صفحات :۱۳
هر اثر ارتباط تصویری از گردهم آمدن سه وجه، ازمثلثی با رئوس خالق اثر، مخاطب اثر و خود اثر هنری تشکیل شده است. هر یک از این رئوس، به واسطه نظریهای و از طریق ارکان نظریه مذکور، امان تحزیه و تحلیل دارد؛ چنان که نقد آثار ادبی و هنری میتواند از طریق این نظریهها انجام شود. نظریههای مربوط به “خالق اثر”، در تجزیه و تحلیل آثار ارتباط تصویری، جای چندانی ندارند؛ چرا که اثر با نقش نهانی هنرمند، از طریق پیام باقی گذاشته در آن، هویت یافته و نیز با اجزای تصویری که برای نمایش بهتر آن در اختیار گرفته، با مخاطب مواجه شده به گفتگو و تعامل میپردازد. در نهایت نیز هنرمند با اخذ بازخورد از مخاطبین، از اختلالات احتمالی در ارسال و دریافت پیام مستطر در اثرش مطلع میشود. لیکن از آن جا که در ارزیابی آثار ارتباط تصویری کیفیت تأثیرگذاری اثر که هدف اصلی از خلق آن بوده ملاک مهمی است، لذا به دو عامل اخیر یعنی مخاطب اثر و اثر هنری توجهی خاص میشود. اما در همه هنرها و از جمله هنر ارتباط تصویری، عامل اثر هنری از دیدگاه” نظریه فرمالیستی”، قابل تأمل است. این مقاله به کیفیت نگاه کردن به آثار ارتباط تصویری برای تجزیه و تحلیل اشاره دارد و این که بهترین شیوه، نگاهی نسبی از ترکیب دو نظریه پاسخ مخاطب و نظریه فرمالیستی است. با چنین تجزیه و تحلیل ضابطه مند، تخصصی و متوجه به اولویت رئوس مثلث مذکور برای هر شاخهای از هنر، نمیتوان به طور مطلق خالق اثر یا مخاطبش را نادیده انگاشت.
کلید واژه: آثار ارتباط تصویری، تجزیه و تحلیل، فرمالیسم، نظریه معطوف به مخاطب
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.