ترجمه مقاله اثر میانجی جنسیت روی پذیرش بانکداری همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترجمه مقاله اثر میانجی جنسیت روی پذیرش بانکداری همراه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترجمه مقاله اثر میانجی جنسیت روی پذیرش بانکداری همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ترجمه مقاله اثر میانجی جنسیت روی پذیرش بانکداری همراه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترجمه مقاله اثر میانجی جنسیت روی پذیرش بانکداری همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترجمه مقاله اثر میانجی جنسیت روی پذیرش بانکداری همراه :

ترجمه مقاله اثر میانجی جنسیت روی پذیرش بانکداری همراه

رشته مدیریت

The moderating effect of gender in the adoption of mobile banking (2010)

توضیحات: ۱۴ صفحه انگلیسی، ۲۱ صفحه فارسی (word)

چکیده فارسی

هدف: این مقاله به دنبال آزمون عواملی است که می توانند روی پذیرش بانکداری همراه در میان کاربران فعلی بانکداری اینترنتی در سنگاپور تاثیر گذارد و جنسیت در این بین متغیر میانجی است

طراحی/متدولوژی/رویکرد: نمونه ای از ۶۰۰ کاربر فعلی بانکداری الکترونیک، نظرات خود در خصوص قصد استفاده از بانکداری همراه ، ادراک از مزیت های نسبی تلفن های همراه، ادراک از ریسک، هنجار های اجتماعی، آسانی استفاده و مفید بودن دستگاه برای اهداف بانکداری را بیان کردند. این داده ها با استفاده از لیزرل در معادلات ساختاری تحلیل شد.

یافته ها . مفید بودن، هنجار های اجتماعی و ریسک اجتماعی در بین عواملی هستند که روی قصد پذیرش خدمات بانکداری همراه بیشترین تاثیر را دارند. آسانی استفاده، تاثیر قویتری روی زنان به نسبت مردان دارد. هنجار های اجتماعی (یا اهمیت نظر دیگران در تصمیم گیری) نیز روی پذیرش کاربران در میان زنان تاثیر بیشتری از مردان دارد.

محدودیت های تحقیق/کاربردها- این نمونه به نگرش های افرادی وابسته است که از اینترنت برای استفاده از خدمات بانکداری استفاده می کنند. با این حال، نوآوران بانکداری همراه ممکن است کاربران فعلی بانکداری اینترنتی نباشند.

کاربردهای احتمالی- چون جنسیت نقش میانجی در ادراک آسانی از استفاده، هنجارهای اجتماعی و مزیت های نسبی دارد، به شرکت ها توصیه می شود تا اقدامات ارتباطی شان را با در نظر گرفتن جنسیت مخاطبان انجام دهند. هنجارهای اجتماعی و آسانی استفاده برای زنان مهم تر از مردان است ، در حالیکه مزیت های نسبی برای مردان مهم تر است.

اصالت/ارزش- این مطالعه به طور هدفمند از جنسیت به عنوان یک عامل میانجی استفاده کرده و ریسک یک متغیر مستقل است که اغلب در مطالعات قبلی بدان پرداخت نشده است.

کلید واژه ها: سیستم های ارتباط همراه، بانکداری ، جنسیت، سنگاپور

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.