بررسی فعالیت های ستادی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی فعالیت های ستادی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دارای ۶۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی فعالیت های ستادی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی فعالیت های ستادی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی فعالیت های ستادی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی فعالیت های ستادی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور :

بررسی فعالیت های ستادی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

فرمت فایل: ورد – Word و قابل ویرایش

تعداد صفحات:۶۱

۳- فعالیتهای ستادی و پشتیبانی سازمان

۳-۱. در بخش آموزش و توسعه پژوهش های کاربردی

مرکز آموزش و پژوهش سازمان طرح ها و برنامه های مختلفی را در طی شش ماهه گذشته انجام داده است که در زیر به تعدادی از مهمترین آنها اشاره می گردد:

• برگزاری آموزش تخصصی – مدیریتی آینده بهتر (مآب)

سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در اجرای تکالیف مواد ۱۴۱و۱۴۳ قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ودر راستای عملیاتی نمودن برنامه های سند راهبردی پنج ساله سازمان مبنی بر استقرار نظام شایسته گرایی وایجاد ثبات در خدمات مدیران از طریق تعیین شرایط تخصص لازم در انتخاب وانتصاب افراد به مشاغل مدیریتی حرفه ای با رویکرد اصلاح وبهبود مدیریت نیروی انسانی ، نسبت به برگزاری دوره آموزشی تخصصی – مدیریتی تحت عنوان مدیران فردا در شش ماهه اول سال جاری اقدام نموده که در این طرح نسبت به شناسائی ، کشف ،جذب ،وپرورش ونگهداشت نخبگان در هریک از بخشهای سازمان اقدام گردید که باتوجه به تخصصی بودن این سازمان ومیانگین بالای سنوات خدمتی مدیران فعلی ونیاز اجتناب ناپذیر به مسئولین وکارشناسان متخصص وبا استعانت از تجربیات به دست آمده از برگزاری دوره اول (مدیران فردا)،سازمان با برنامه ریزی لازم وبسیج امکانات نسبت به اجرای دوره دوم تحت عنوان مآب (مدیران آینده بهتر)در شش ماهه دوم سال به شرح ذیل اقدام نمود :

اهداف اجرای طرح

۱-فراهم نمودن زمینه رشد وتعالی نیروهای سازمان و توانمند کردن آنها

۲-تصدی مسئولیت های سازمانی از طریق نیروهای خبره و کارآمد

۳-ایجاد تحول سازمانی از بعد منابع انسانی

۴-تضمین آینده مدیریتی سازمان ثبت وپیشگیری از هرگونه شکاف و بحران نیروهای کارآمد

۵-افزایش بهره وری و کارآمدی سازمان

۶-اجرای نظام مدیریتی نوین و پرهیز از اعمال مدیریتهای سنتی

۷-اجرای اصل نظام شایسته سالاری

۸-ایجاد انگیزه بین نیروهای سازمان وتشویق آنها برای احراز فرصتهای بالاتر

۹-تلاش در به روز کردن سازمان

۱۰-ارتقا. دانش شغلی ومهارتی وبهبود مدیریتی

چگونگی و شرایط انتخاب فراگیران

۱-تهیه لیست کارکنان ۸ تا ۲۵ سال خدمت با مدرک تجصیلی کارشناسی از طریق کمیته فرعی استانها و واحدهای ستادی

۲-تکمیل پرسشنامه تشریحی

۳-بررسی پاسخنامه ها از طریق گروه کارشناسی و انتخاب پنج برابر سهمیه

۴-برگزاری امتحان تستی تخصصی سازمان از برگزیده گان اولیه

۵-انجام مصاحبه تخصصی – مدیریتی

۶-استعلام از مراجع ذیصلاح سازمان

۷-جمعبندی نتایج و تعیین لیست اولویتها

۸-دعوت از منتخبین جهت شرکت در دوره آموزشی مآب

توسعه پژوهش های کاربردی در سازمان

امروزه نقش و جایگاه پژوهش برای تعالی و بالندگی سازمانها کاملاً بارز و مشهود می باشد و جایگاه آن برای سازمان ثبت اسناد واملاک نیز با توجه به گستردگی و پیچیدگی وظایف و تنوع رسالتها و مأموریتها محوله بمنظور نیل به اهداف آرمانی مندرج در سند راهبردی برنامه پنج ساله سازمان و همگامی و همراهی با پیشرفتهای تکنولوژی روز از اهمیت خاصی برخوردار بوده که جهت عملیاتی نمودن این مهم بدوا نسبت به تبیین و استقرار سامان یافته یک نظام پژوهشی متناسب با نیازمندی های سازمان و منطبق با ضوابط و مقررات مربوطه اقدام گردید که از اهم این نظام میتوان به عنواین ذیل اشاره نمود :

-تدوین نظامنامه شورای علمی

-تدوین شرح وظایف کمیته راهبری و تلفیق و فعال نمودن آن

– تعیین سازوکار مناسب برای ارزیابی پیش طرح های تحقیقاتی

-تعیین ساز و کار مناسب برای توزیع بهینه پروژه های تحقیقاتی در حوزه های ستادی سازمان‌ و استانها

-تعیین ساز و کار مناسب برای نظارت بر طرح های تحقیقاتی

تشکیل شورای پژوهشی سازمان

به منظور مدیریت کارآمدتر امور پژوهشی ، سیاست گذاری و تعیین نیازمندیها و اولویتهای پژوهشی مطابق با برنامه راهبردی و برنامه های سالیانه سازمان ، تصویب طرح های پژوهشی پیشنهادی ، فراهم سازی شرایط و زمینه لازم جهت اجرای طرح های پژوهشی ، کنترل و اعمال نظارت کیفی بر روند انجام و نتایج و محصولات پروژه ها و انجام سایر امور اجرایی مقوله پژوهش در سازمان شورای پژوهشی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تشکیل شده است . ارکان این شورا عبارتند از :

الف) هسته مرکزی

ب‌) کمیته راهبری و تلفیق

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.