مقاله رابطه هویت و هیجان خواهی با اعتیاد اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه هویت و هیجان خواهی با اعتیاد اینترنتی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه هویت و هیجان خواهی با اعتیاد اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه هویت و هیجان خواهی با اعتیاد اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه هویت و هیجان خواهی با اعتیاد اینترنتی :

مقاله رابطه هویت و هیجان خواهی با اعتیاد اینترنتی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در مجله علوم رفتاری از صفحه ۱۹۱ تا ۱۹۷ منتشر شده است.
نام: رابطه هویت و هیجان خواهی با اعتیاد اینترنتی
این مقاله دارای ۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله هویت
مقاله هیجان خواهی
مقاله اعتیاد اینترنتی
مقاله مدل یابی معادلات ساختاری

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: به دلیل این که افراد هیجان خواه به دنبال تجربه های جدید هستند، محیط جذاب اینترنت این امکان را برای کاوش آنها فراهم می کند و هویت می تواند به واسطه هیجان خواهی بر اعتیاد اینترنتی اثر داشته باشد. این مطالعه با هدف ارزیابی اثر مستقیم و غیرمستقیم هویت از طریق هیجان خواهی بر اعتیاد اینترنتی انجام شد.
روش: این مطالعه در سال ۱۳۸۸ روی ۲۸۰ نفر از کاربران اینترنت کافی نت های شهر کرمان که با استفاده از روش نمونه گیری چندمرحله ای انتخاب شدند، انجام شد. واحد های پژوهش به پرسش نامه های سبک های هویت برزونسکی، هیجان خواهی زاکرمن و اعتیاد اینترنتی یانگ پاسخ دادند. به منظور ارزیابی روابط بین متغیرهای مکنون و اندازه گیری شده در الگویی مفهومی، از مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شد. داده ها با نرم افزار SPSS 11.5 تحلیل شد.
یافته ها: مدل ارزیابی شده از شاخص های برازندگی خوبی برخوردار بود. متغیر نهفته هویت به طور مستقیم و غیرمستقیم از طریق هیجان خواهی بر اعتیاد اینترنتی اثرگذار بود. هویت و هیجان خواهی بر اعتیاد اینترنتی اثرگذاربودند. همچنین در این الگو، تمام وزن های رگرسیونی از نظر آماری در سطح ۰۰۵ معنی دار بودند.
نتیجه گیری: هویت بر اعتیاد اینترنتی اثر مستقیم و غیرمستقیم دارد. نتایج همچنین اثر مستقیم هیجان خواهی بر اعتیاد اینترنتی را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.