پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد :

متغیرهای پیشینه تحقیق: آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد

توضیحات: ۱۰ پیشینه تحقیق داخلی و ۳ پیشینه تحقیق خارجی (word) به همراه منابع آنها

پیشینه تحقیقاتی و مطالعات انجام شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه مدیریت دولتی، صنعتی، MBA، DBA، بازرگانی، مدیریت بحران و سایر گرایش ها ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمتی از پیشینه::

پژوهش ۱۰

عنوان: بررسی ضرورت آموزش ضمن خدمت کتابداران در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های تابعه وزارت فرهنگ و آموزش عالی ایران

فرضیه ها:

کتابدارانی که تجربه طولانی تری در کتابخانه ها دارند، نیاز به آموزش ضمن خدمت را بیشتر از سایر کتابداران احساس می کنند.

با توجه به پیشرفتهای تکنولوژی اطلاعات، نوع نیاز آموزشی کتابداران بیشتر مبتنی بر این تکنولوژی است.

نتیجه گیری:

نتایج پژوهش که به روش توصیفی تنظیم شده است حاکی از آن است که شکل دهی دوره های آموزشی برای کتابداران در تمام سطوح خصوصاً کتابداران حرفه ای که سابقه بیشتری در کتابخانه ها دارند،ضروری است. آموزش ضمن خدمت، آموزش رسمی دانشگاهی و آموزش مستمر به ترتیب ربته های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند. از میان موضوعات مختلف، تکنولوژی اطلاعات از سوی ۸۰% از کتابداران مهمترین موضوع و تهیه و سفارشات ۶۰% ، خدمات مرجع ۶۰% ، نمایه سازی و چکیده نویسی۵/۵۷% و سازماندهی مواد ۵۵% به ترتیب در اولویتهای بعدی قرار گرفته اند. ۲/۶۹ ذرصد از کتابداران معتقدند که آموزش ضمن خدمت بهتر است به صورت کارگاه آموزشی ودر دوره های کوتاه مدت برگزار شود. مدیران کتابخانه ها در این پژوهش مهمترین عامل راه اندازی این دوره ها معرفی شده اند و کتابخانه ملی مسئول اجرا و برگزاری دوره ها می باشد. همکاری سه جانبه مدیران، گروههای کتابداری و کتابخانه ملی در این زمینه بسیار سودمند است. نتایج نشان می دهد که آموزش مستمر در کشور ما چندان شناخته شده نیست و آموزشهای پراکنده دربرگیرنده نیازهای واقعی کتابداران نبوده است. نبود برنامه های استاندارد آموزش ضمن خدمت و مستمر برای کتابداران به این معنی است که آموزشهای رسمی دانشگاهی در بعضی موارد تا آموزش کتابداران بوده است. بنابراین رفع نقایص سیستم آموزش کتابداری ایران باید در اولویت قرار گیرد و آموزش ضمن خدمت باید متوجه نیازهای واقعی کتابداران باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.