طراحی آبکشی تونل های حفاری مکانیزه شهری (مطالعه موردی: شفت غربی تا ایستگاه S08 خط ۲قطار شهری تبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی آبکشی تونل های حفاری مکانیزه شهری (مطالعه موردی: شفت غربی تا ایستگاه S08 خط ۲قطار شهری تبریز) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی آبکشی تونل های حفاری مکانیزه شهری (مطالعه موردی: شفت غربی تا ایستگاه S08 خط ۲قطار شهری تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی آبکشی تونل های حفاری مکانیزه شهری (مطالعه موردی: شفت غربی تا ایستگاه S08 خط ۲قطار شهری تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی آبکشی تونل های حفاری مکانیزه شهری (مطالعه موردی: شفت غربی تا ایستگاه S08 خط ۲قطار شهری تبریز) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

عملیات عمرانی عمدتا با آلودگی به آسیب های زیست محیطی توام است. یکی از مهم ترین مواردی که باید در هر کارگاه همسانی مکانیزه مورد توجه قرار گیرد تعیین مناطق، برآورد مقادیر و نحوه تصفیه و دفع پساب عملیات هوایی مکانیزه است. در مقاله حاضر منابع تولید و ساخت، میزان آن ها و نحوه تصفیه و دفع پساب عملیات اتکایی مکانیزه خط دو قطار شهری تبریز مورد بررسی قرار می گیرد. آب موجود ممکن است در اثر عوامل ذیل تولیدشده باشد: الف: نفوذ آب به داخل دستگاه حفار از طریق سرریز آب از داخل اسکرو در مواقع خاص، خرابی براشهای آب بندی ب: آب مصرفی برای شست وشو در بخش پشتیبان (Back up) ، شست وشوی نوار نقاله، شست وشوی دوغاب ریخته شده روی چک ها و محدوده شیلد در اثر خرابی براشها نشستن سطح داخلی سگمنتها جهت وکیوم بهتر توسط ارکتور ج: پساب مصرفی برای شستن مخازن یا لاین های دوغاب و بنتونیت بسته به شیب مسیر ممکن است هدایت آب های سنبه به طریق ثقلی (توسط کانال جوی) صورت گیرد و یا استفاده از پمپ های مختلف جهت آب کشی لازم باشد. در صورت امکان جریان طبیعی آب در اثر نیروی ثقل، به دلیل وجود شیب نامناسب صرفا می بایست شکل و ابعاد جدید یا کانال و محل قرارگیری آن محاسبه و مد نظر قرار گیرد. در صورت عدم بهره مندی از جریان ثقلی آب و می بایست سیستم پمپاژ آب محاسبه شود. اهداف اصلی و سرفصلهای مورد بررسی در این مقاله به شرح ذیل می باشد: – برآورد مقدار پساب به تونل بر حسب لیتر در ثانیه ( از دپوی غربی تا ایستگاه S08 ) – بررسی روش جمع آوری و انتقال پساب از دپوی غربی تا ایستگاه S08 – طراحی سیستم پمپاژ پساب تونل .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.