طبقهبندی ریسک نشست ساختمانهای مسیر پروژه خط ۲قطار شهری مشهد و تجزیه و تحلیل یکی از ساختمانهای مرتفع و پراهمیت در آن، با استفاده از نرم افزار Plaxis


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طبقهبندی ریسک نشست ساختمانهای مسیر پروژه خط ۲قطار شهری مشهد و تجزیه و تحلیل یکی از ساختمانهای مرتفع و پراهمیت در آن، با استفاده از نرم افزار Plaxis دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طبقهبندی ریسک نشست ساختمانهای مسیر پروژه خط ۲قطار شهری مشهد و تجزیه و تحلیل یکی از ساختمانهای مرتفع و پراهمیت در آن، با استفاده از نرم افزار Plaxis  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طبقهبندی ریسک نشست ساختمانهای مسیر پروژه خط ۲قطار شهری مشهد و تجزیه و تحلیل یکی از ساختمانهای مرتفع و پراهمیت در آن، با استفاده از نرم افزار Plaxis،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طبقهبندی ریسک نشست ساختمانهای مسیر پروژه خط ۲قطار شهری مشهد و تجزیه و تحلیل یکی از ساختمانهای مرتفع و پراهمیت در آن، با استفاده از نرم افزار Plaxis :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

جابه جایی های زمین جز پیامدهای اجتناب ناپذیر حفاری به ساخت یک تونل به شمار می رود. همسایه تونل با آزاد شدن تنش برجا است که تنها بخشی از آن با نصب سیستم نگهداری تونل قابل کنترل می باشد. در واقع ایجاد یک فضای خالی در حداقل زمان ممکن و فراهم آوردن زمینه نصب یک سیستم نگهداری بی نهایت صلب برای پر کردن دقیق آن غیرممکن است. ازاین رو بخشی از تغییر شکل زمین در عمق تونل را خواهد داد که این امر زنجیره ای از جابه جایی ها را سبب می گردد که پیامد آن نشست های سطح زمین خواهد بود و با کاهش عمق تونل بر اهمیت آن افزوده خواهد شد. پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد با طول ۱۴/۳ کیلومتر و عمق ریل ۱۶ تا ۲۵ متر در شهر مشهد در حال احداث می باشد با توجه به اینکه مسیر عبور دستگاه حفاری و حصر تونل در یکی از مسیرهای پر تردد شهریور در محدوده با تراکم ساختمانی زیاد و با ریسک بالا قرار گرفته است لذا بررسی وضعیت نشسته و نشست های مرتبط با نشست ساختمان های محدوده مسیر حق داری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در این مقاله بررسی تاکیدی بر روی ساختمان های از طول مسیر را ارایه می دهد که می تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تاثیر تغییر شکل های زمین ناشی از عملیات حفاری تونل قرار گیرد معرفی می شوند. همچنین نشست های یکی از ساختمان های پراهمیت در طول مسیر خط ۲ قطار شهری مشهد با استفاده از نرم افزار Plaxis تجزیه و تحلیل قرار گرفته و متعاقبا ریسک نشست این ساختمان ها بر اساس روش مهندسی شده مشخص می گردد. نتیجه نشان می دهد که روش معرفی شده به خوبی رده ریسک ساختمان را مشخص کرده که نهایتا با توجه به رده ریسک مشخص شده می توان تصمیمات مقتضی را برای ساختمان مورد نظر اتخاذ نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.