بررسی نقش فناوری در آموزش تفکیک پسماند در مبدا با استفاده از الگوی مکانی (مطالعه موردی منطقه دو شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش فناوری در آموزش تفکیک پسماند در مبدا با استفاده از الگوی مکانی (مطالعه موردی منطقه دو شهر تهران) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش فناوری در آموزش تفکیک پسماند در مبدا با استفاده از الگوی مکانی (مطالعه موردی منطقه دو شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش فناوری در آموزش تفکیک پسماند در مبدا با استفاده از الگوی مکانی (مطالعه موردی منطقه دو شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش فناوری در آموزش تفکیک پسماند در مبدا با استفاده از الگوی مکانی (مطالعه موردی منطقه دو شهر تهران) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از معضلات مهم شهرنشینی روند رو به رشد، تولید زباله می باشد. جهت رفع این معضل باید چاره ای اندیشیده و با استفاده از روش های مناسب نسبت به برگشت این مواد به چرخه تولید اقدام نمود، در غیر این صورت در آینده ای نه چندان دور با مشکلات زیست محیطی مواجه خواهیم شد. یکی از مهمترین ارکان آموزش محیط زیست ، مدیریت مواد زاید جامد است که آموزش، نقش بسیار مهمی را در انجام پروژه های مربوط به آن ایفا می نماید وعدم توجه به آن باعث به وجود آوردن زیان های اقتصادی، از بین رفتن منابع و آلودگی محیط زیست می گردد). آموزش تعلیمات منظمی است که در جهتایجاد آمادگی برای اجرای امور زندگی برای اجرای امور زندگی، از جمله زندگی در شهر و روستا آموخته می شود. آموزش با گسترش و پیشرفت فناوری دچار تغییر و تحول گردیده است. فناوری نقش مهم و بسزایی در توسعه و ارتقا دانش فراگیران دارد و زمینه را برای کیفیت آموزش فراهم می کند. در این راستا تحقیق حاضر با هدف بررسی نقش فناوری در آموزش تفکیک پسماند در مبدا بر روی شهروندان منطقه دو تهران انجام شد. جامعه آماری کلیه خانوار(N= 208.745) منطقه دو شهر تهران با استفاده از فرمول کوکران ۳۹۲ نفر به عنوان نمونه محاسبه و از طریق روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب و مطالعه شدند. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزاهای spss 16، آزمون تحلیل هبستگی و رگرسیون انجام شد. همچنین از نرم افزار ARC GIS 9. 3برای ایجاد الگوهای مکانی و مقایسه آنها با یکدیگر استفاده گردید. تحلیل همبستگی و رگرسیون نشان داد بین دو مولفه دانش و فناوری رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد. همچنین با مقایسه الگوهای مکانی فناوری و دانش نشان می دهد فناوری بر دانش روی تاثیر گذاراست. آموزش شهروندان با استفاده از فناوری موجب افزایش دانش زیست محیطی تفکیک پسماند در مبدا می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.