بررسی و ارزیابی عملکرد فناوریهای مخلوط آسفالتی گرم با استفاده از نرمافزار راهنمای طراحی مکانستیک-تجربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و ارزیابی عملکرد فناوریهای مخلوط آسفالتی گرم با استفاده از نرمافزار راهنمای طراحی مکانستیک-تجربی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و ارزیابی عملکرد فناوریهای مخلوط آسفالتی گرم با استفاده از نرمافزار راهنمای طراحی مکانستیک-تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و ارزیابی عملکرد فناوریهای مخلوط آسفالتی گرم با استفاده از نرمافزار راهنمای طراحی مکانستیک-تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و ارزیابی عملکرد فناوریهای مخلوط آسفالتی گرم با استفاده از نرمافزار راهنمای طراحی مکانستیک-تجربی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

فناوری مخلوط آسفالتی گرم (WMA (که طی سالهای اخیر در اروپا توسعه یافته است، طرفداران زیادی در ایالات متحده به دست آورده است. با کاهش ویسکوزیته قیر و یا افزایش کارآیی مخلوط با استفاده از گرمایش حداقل، فناوری WMA اجازه اختلاط، حمل و پخش مخلوط آسفالتی در دمای پایینتر را میدهد. با استفاده از این فناوری جدید، مخلوط آسفالتی میتواند در دمای تا ۱۰۰ درجه فارنهایت (۳۰ درجه سانتیگراد) پایینتر از مخلوط آسفالتی داغ (HMA (تولید شود. از جمله مزایای دمای اختلاط و تراکم پایینتر میتوان به انتشار آلاینده کمتر، صرفهجویی در هزینه انرژی، طولانیتر کردن فصل ساخت، کاهش بخار و گازهای ساطع شده از مخلوط و ساخت و ساز طی دورههای غیر اوج اشاره کرد. در این مطالعه، سه فناوری ساسوبیت (Sasobit ،(ا ووترم (Evotherm (و آسفامین (Asphamin (در تهیه مخلوطهای آسفالتی گرم مورد بررسی قرار گرفته است. جهت پیشبینی و مقایسه عملکرد مخلوطهای آسفالتی گرم با مخلوط کنترلی آسفالت داغ یک سیستم روسازی چندلایه با شرایط اقلیمی و ترافیکی مشخص تعریف شده و میزان خرابیهای آن به وسیله نرمافزار راهنمای طراحی مکانستیک-تجربی محاسبه شده است. نتایج بیانگر عملکرد مطلوب و تقریبا مشابه فناوریهای مخلوط آسفالتی گرم در مقایسه با مخلوط آسفالتی داغ است، در حالی که دمای ساخت و تراکم مخلوطهای آسفالتی گرم به طور مشخص پایینتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.