مقاله بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی: ارایه یک مدل علی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی: ارایه یک مدل علی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی: ارایه یک مدل علی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی: ارایه یک مدل علی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی: ارایه یک مدل علی :

مقاله بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی: ارایه یک مدل علی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در فصلنامه علوم مدیریت ایران از صفحه ۱ تا ۲۲ منتشر شده است.
نام: بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی: ارایه یک مدل علی
این مقاله دارای ۲۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بین المللی شدن کسب و کار های کوچک و متوسط
مقاله عامل سازمانی
مقاله عامل محیطی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این مقاله به بررسی نظریه های بین المللی شدن شرکت های کوچک و متوسط می پردازد. بر اساس مدلی که مبتنی بر این نظریه هاست و رویکردی کارآفرینانه دارد، نقش دو عامل مهم محیطی (خارجی) و سازمانی (داخلی) در بین المللی شدن شرکت های کوچک و متوسط مورد بررسی قرار می گیرد. جامعه آماری در این پژوهش مدیران (اعضای هیات مدیره) واحد های صنعتی کوچک و متوسط غذایی تهران است. اطلاعات و داده های پژوهش از طریق پرسش نامه استخراج شد، سپس داده ها از طریق مدل سازی معادلات ساختاری آزمون گردید. یافته های پژوهش نشان می دهد که هر دو عامل نقش مثبتی در بین المللی شدن بر عهده دارند با این تفاوت که عامل سازمانی تاثیر بیشتری دارد. این نشان از نقش برتر و اصلی ویژگی های مدیران و کارآفرینان و منابع شرکت است. هم چنین نتایج حاکی از آن است که فرآیند بین المللی شدن فرآیندی تدریجی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.