بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه گنبد کاووس درسال ۱۳۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه گنبد کاووس درسال ۱۳۹۵ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه گنبد کاووس درسال ۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه گنبد کاووس درسال ۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه گنبد کاووس درسال ۱۳۹۵ :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

دراین تحقیق که به منظور بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان صورت گرفته است ، جامعه آماری کلیه آموزشگاه های مقطع ابتدایی منطقه ای از شهرستان گنبدکاووس در سال ۹۵ با کادر آموزشی شاغل درآن آموزشگاه ها می باشند،که تقریبا تعداد آموزشگاه ها دراین منطقه ۱۰۶ آموزشگاه و تعدادکادر آموزشی نیز ۸۰۰ نفر می باشد. از روش نمونه گیری تصادفی نظام دار آماری برحسب قوانین احتمالات استفاده شده است که تعداد آموزشگاه های جامعه نمونه ۱۳ آموزشگاه و تعداد معلمان جامعه نمونه ۵۴ نفر و مدیران ۹ نفر و معاونین ۷ نفر در نظر گرفته شده است. این تحقیق ازروش تحقیق توصیفی است،.هم بنیادی و هم کاربردی می باشد که بصورت علی ومقایسه ای اسمی و باتوجه به فرمول مجذور کای یا خی دو یا کایدو مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است واز آمار استنباطی درموردتجزیه وتحلیل ،رد یا تایید فرضیه ها مدد گرفته شده است.و جمع آوری اطلاعت هم بصورت کتاب خانه ای و میدانی و بوسیله یک پرسش نامه باز با یک سوال آزاد،بدون دخالت هیچ گونه دخالت یا استنجاج ذهنی آنچه که هستگزارش شده است فرضیه های تحقیق عبارتند از: ۱-به نظر می رسد بین سطح سواد والدین و پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد ۲-به نظر می رسد ببین سطح درآمد خانواده و پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد ۳-به نظر می رسد بین فضای عاطفی و روانی مناسب خانواده و پیشرفت تحصیلی رابطه ی معنا داری وجود دارد ۴-به نظر می رسد بین نظارت و کنترل مستمر اولیاء و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه ی معنا داری وجود دارد.وبا توجه به یافته های بدست آمده می توان چنین اظهار نمود که هرچقدر میزان در آمد یا وضعیت اقتصادی خانواده ،سواد وتحصیلات والدینبیشتر و بهتر باشد فرزندان این خانواده ها از پیشرفت تحصیلی بهتری بهرمند خواهند بود وهمچنین هرچقدر میزان توجه والدین به فضای عاطفی و روانی خانواده، صمیمیت و صداقت با فرزندان بیشتر باشد پیشرفت تحصیلی آنها نیز بهتر خواهد.ودر پایان هم اینکه هرچقدر میزان همکاری مستمر اولیاء با مدرسه و کنترل و پیگیری آنان و مراجعه با مدرسه بیشتر و بهتر صورت بگیرد،پیشرفت تحصیلی فرزندانشان نیز بهتر و بیشتر خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.